Syötän niille nyt jauhomatoja, sirkkoja kun on saatavilla... Niitä isoja jauhomatoja olen joskus syöttänyt, mutta sellainen kerran puri gekkoa ja enää ei ole suostunut syömään, ja toinen gekko ei koskaan ole sellaisia syönyt..mitä te syötätte leogekoillenne?(:
Mitä syötäväksi leopardigekoille?
3
208
Vastaukset
- Gekkoni Moona
Isot madot eivät ole hyviä ainakaan nuorille gekoille. Syötätkö pihdeillä vai odotatko että gekko syö kupista? Minun leopardi gekkoni syö joskus kupista mutta harvoin. Tarjoan sille pihdeillä sen nenän eteen madon tai sirkan ja heilutan sitä. sitten gekkoni nappaa sen. Mutta minullakin on ongelma syömisessä, gekkoni ei syö kupistaan : (
- deepcore
wow, keittiön lattilalla löytyi pieni gekonpoikanen, nyt lasissa ja salaattia ja pari kärpäsenraatoa..mitä kasvatusohjeita ? terraario ? Nimesimme Kekkoseksi..
juha.heiskanen@tekkore.net - gekkonen
Vai gekon poikasen löysit, on varmaan tullut ulkoa lämmittelemään sisälle. Kattokaa oisko tullu muitakin gekkoja sen mukana, ovat laumaeläimiä. Kannattaa tarjota paljon erilaisia hedelmiä, ne ovat pääravinto, kärpänen kerran viikkoon riittää. Laita gekko pieneen smarttiboksiin ja laita purua pohjalle. Lampun voit myös laittaa, jotta gekko pääsee lämmittelemään. Vesikippo ja joku suoja ois kans hyvät olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076