etsiskelisin mielipiteitä sokos hotel ilveksestä, kun ajatuksena olisi viedä tyttöystävä sinne vuosipäivänä.
Sokos Hotel Ilves
1
271
Vastaukset
- Tykkäsin
Olemme asuneet siellä muutaman kerran Tampereen reissuilla ja tykänneet. Hyvällä paikalla, ja mukavat huoneet. Meillä on ollut yleensä superior-huone, mutta viime kesänä kävi tosi hyvä tuuri. Olimme kirjautumassa sisään ja katseeni osui tiskillä olevaan digitaaliseen valokuvakehykseen, jossa pyöri mainoksia. Ja yhdessä sanottiin, että sisäänkirjautuessa voi nostaa huoneluokan sviittiin todella halpaan hintaan!
Ikävä kyllä Presidenttisviitti oli jo mennyt 10 minuuttia aiemmin (se olisi maksanut 100 euroa lisää), mutta juniorsuiten parvekkeella saimme. Itse asiassa kirjoitinkin asiasta tänne viime kesänä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10048561
Eli kannattaa pitää silmät auki siinä aulassa, jos vaikka olisi jälleen tuollainen tarjous.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997913- 1075627
- 2774915
- 494883
- 763647
- 512869
- 632625
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292422- 412304