Yksi pikkupiru varasti entisen "ltte pirun" nimeni. Passitan hänet rangaistukseksi kreationistien taivaaseen.
Muutin nimeni
17
71
Vastaukset
- kysynpähän vain
Käykö tuo tappouhkauksesta?
- Itte piru
Kretun säälittävä nimimerkkivarkaus.
>Passitan hänet rangaistukseksi kreationistien taivaaseen.
Noin julma ei kukaan voi olla.- itse.poru.
Kreationismi on totta.
- Apo-Calypso
Olipa peräti vakuuttava argumentti! No, eipä kukaan kretardi ole pystynyt esittämään ainoatakaan yhtään parempaa argumenttia läpimädän ja kupansyömän "uskonsa" puolesta.
- itte.poru
Apo-Calypso kirjoitti:
Olipa peräti vakuuttava argumentti! No, eipä kukaan kretardi ole pystynyt esittämään ainoatakaan yhtään parempaa argumenttia läpimädän ja kupansyömän "uskonsa" puolesta.
Kehtaatko väittää, ettei kreationismi ole siis tottakaan? Mitähän perusteluita sinulla on väitteesi tueksi, sinä aidosti heikoilla älynlahjoilla varustettu ApoCalypsoni?
- Apo-Calypso
itte.poru kirjoitti:
Kehtaatko väittää, ettei kreationismi ole siis tottakaan? Mitähän perusteluita sinulla on väitteesi tueksi, sinä aidosti heikoilla älynlahjoilla varustettu ApoCalypsoni?
Kreationismi on samalla tavalla totta kuin kuppatauti ja AIDS ovat totta.
- -
Apo-Calypso kirjoitti:
Kuppa ja AIDS ovat vain kretardismia paljon hyödyllisempiä. Mitenkö? En minä tiedä. Mikään vain ei voi olla turhempaa kuin kretiiniys.
- itte.poru
Apo-Calypso kirjoitti:
Suosittelen kyllä sitä Jeesuksen vastaanottamista, nyt vielä kun elät. Voi olla ettei sulla ole montakaan vuotta elinaikaa jäljellä.
- LaD
itte.poru kirjoitti:
Suosittelen kyllä sitä Jeesuksen vastaanottamista, nyt vielä kun elät. Voi olla ettei sulla ole montakaan vuotta elinaikaa jäljellä.
Uhkailua!
- Apo-Calypso
itte.poru kirjoitti:
Et osaa edes kaupustella vähän käytettyä jeesustasi.
- uteljas
Apo-Calypso kirjoitti:
Et osaa edes kaupustella vähän käytettyä jeesustasi.
Geenit ja DNA liittyvät perintötekijöihin. Mutta osaatko kirjoittaa ne kahdella kirjaimella?
Epäilempä älyäsi. - asdfasdfasdfe_O
uteljas kirjoitti:
Geenit ja DNA liittyvät perintötekijöihin. Mutta osaatko kirjoittaa ne kahdella kirjaimella?
Epäilempä älyäsi.ne
- uteljas
asdfasdfasdfe_O kirjoitti:
ne
Mä en leiki teitin kanssa enää koskaa!
Osasitki mokomaki. - Apo-Calypso
uteljas kirjoitti:
Epäilempä älyäsi."Geenit ja DNA liittyvät perintötekijöihin. Mutta osaatko kirjoittaa ne kahdella kirjaimella?"
Miksi pitäisi?
"Epäilempä älyäsi. "
Minä sen sijaan en epäile typeryyttäsi sekuntiakaan, osaan jopa kirjoittaa sanan "epäilenpä" oikein. - asdfasdfasdfe_O
uteljas kirjoitti:
Mä en leiki teitin kanssa enää koskaa!
Osasitki mokomaki.Pirä sit kans lupaukses ja pysy pois häirittemästä meit rehellisii kretui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965374
- 2564569
- 444475
- 623237
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492293
- 412164