Pääseekö muistihäiriöiden takia työkyvyttömyyseläkkeelle?

Huolestunut ...

Minulla on todettu vakavia muistihäiriöitä, mutta tutkimukset esimerkiksi dementian suhteen ovat vielä kesken. Onko täällä ketään, joka olisi itse tai jonka joku tuttava olisi työkyvyttömyyseläkkeellä muistihäiriöiden tai lievän dementian vuoksi?

5

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pääse

itse olin muistihäiriöiden ja valtavien kipujen takia 6 vuotta kuntoutustuella: diaknoosina oli :vakava muistihäiriö, selkärankareuma,rappeumat ja kadonneet välilevyt 4 alimmassa nikamassa, nivelpsoriasis(sacroiliitti),vakava uniapnea,välilevynpullistumat ja schmorlin prolapsit 8kpl jota operoitu joista tuli vaikea hermosairaus ja lopuksihan tuli näistä kaikista masennus.
      6 vuotta kuntoutustuki se kesti ja liikuntakyvytön mutta silti kuulema terve!
      tsemppiä!ei pääse eläkkeelle helpolla.

• ei pääse

lisäys edelliseen että kipujen takia burana poltti mahahaavan ja veri arvot menivät pilalle ja verenpaineet sekasin johon jouduttiin puuttumaan. elikkäs yhteenvetona voitaisiin sanoa että olen 9 eri sairauden takia ihminen ei päässyt eläkkeelle 6 vuoteen vaan kuntoutusta 11 viikkoa yhtäjaksoisesti sairaalassa ja fysioterapiaa 30 viikkoa ja kotihoidot päälle. sairaala laskut olivat sen mukaiset, yksi biologinen lääkitystiputus maksoi 2000e kpl joka toinen kuukausi eli 12 000e vuodessa. se pisti masentamaan

• hoitwff

miten tuo voi olla mahdollista suomessa?????????

????

??

?

• Pitäs varmaan saada diagnoosi sairaudesta, joka aiheuttaa dementiaa tai muistihäiriöitä. Monet lääkkeetkin aiheuttavat muistihäiriöitä esim.Lyrica.

• Pääsee

Vaikea Enkefaliitti seuraus epilepsia ja vaikea ja laaja-alainen muistihäiriö. Eläkkeelle 40 vuotiaana. Kannattaa vaatia neuropsykologisia tutkimuksia jos ei pääse niin yksityiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1581
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1539
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      100
      1470
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1397
    6. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      21
      1270
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1168
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1051
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1015
    Aihe