Minulla on todettu vakavia muistihäiriöitä, mutta tutkimukset esimerkiksi dementian suhteen ovat vielä kesken. Onko täällä ketään, joka olisi itse tai jonka joku tuttava olisi työkyvyttömyyseläkkeellä muistihäiriöiden tai lievän dementian vuoksi?
Pääseekö muistihäiriöiden takia työkyvyttömyyseläkkeelle?
5
530
Vastaukset
- ei pääse
itse olin muistihäiriöiden ja valtavien kipujen takia 6 vuotta kuntoutustuella: diaknoosina oli :vakava muistihäiriö, selkärankareuma,rappeumat ja kadonneet välilevyt 4 alimmassa nikamassa, nivelpsoriasis(sacroiliitti),vakava uniapnea,välilevynpullistumat ja schmorlin prolapsit 8kpl jota operoitu joista tuli vaikea hermosairaus ja lopuksihan tuli näistä kaikista masennus.
6 vuotta kuntoutustuki se kesti ja liikuntakyvytön mutta silti kuulema terve!
tsemppiä!ei pääse eläkkeelle helpolla.- ei pääse
lisäys edelliseen että kipujen takia burana poltti mahahaavan ja veri arvot menivät pilalle ja verenpaineet sekasin johon jouduttiin puuttumaan. elikkäs yhteenvetona voitaisiin sanoa että olen 9 eri sairauden takia ihminen ei päässyt eläkkeelle 6 vuoteen vaan kuntoutusta 11 viikkoa yhtäjaksoisesti sairaalassa ja fysioterapiaa 30 viikkoa ja kotihoidot päälle. sairaala laskut olivat sen mukaiset, yksi biologinen lääkitystiputus maksoi 2000e kpl joka toinen kuukausi eli 12 000e vuodessa. se pisti masentamaan
- hoitwff
miten tuo voi olla mahdollista suomessa?????????
????
??
?
Pitäs varmaan saada diagnoosi sairaudesta, joka aiheuttaa dementiaa tai muistihäiriöitä. Monet lääkkeetkin aiheuttavat muistihäiriöitä esim.Lyrica.
- Pääsee
Vaikea Enkefaliitti seuraus epilepsia ja vaikea ja laaja-alainen muistihäiriö. Eläkkeelle 40 vuotiaana. Kannattaa vaatia neuropsykologisia tutkimuksia jos ei pääse niin yksityiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015