Eli tarina alkaa siitä, kun n. 5-6 pv sitten alko kurkussa tuntumaan pientä painetta, tuttua minulle, tiedän että silloin on alkamassa normi kurkkukipu, mutta olin väärässä. Heräsin parin päivän jälkeen ihan hikisenä aamuyöstä. Kurkku oli niin kipeä, ettei pystynyt niellä. Katsoin taskulampulla suuhuni ja nielurisoissa oli pari valkoista paisetta. Yritin juoda vettä, mutta tuskaa se oli. Menin takaisin nukkumaan. Ketutti kun oli lauantai-aamu ja terveyskeskus aukeaisi vasta maanantaina. Sunnuntaina sattui jo niin paljon kurkkuun että oli pakko käydä jorvissa kathomassa että selviääkö tästä edes elossa :D Lääkärin mukaan imusolmukkeet oli pahasti turvonnu, ja nehän olikin hemmetin arat. Lääkäri epäili pusutautia, mutta parin päivän jälkeen testitulokset sanoivat että ei ole angiina, ei ole pusutauti. Noh, kurkku tuntu jo sillo paremmalta, vaikka kuumetta olikin vielä sellaset 39,7. Tänä aamuna katsastin kurkkuun että näyttääkö paremmalta, niin paskat. Valkoisten paiseiden seassa oli pari mustaa paisetta ja lähellä nielurisoja (poskissa silti) oli punaisia/ruskeita pisteitä ?? en ole kuullutkaan tälläisestä? Nyt kurkku on vielä kipeämpi kuin ennen. Hemmetti, mikä tämä tauti on :( En jaksaisi rampata lääkärissä, pitäisi kai käydä sitten yksityisellä..
mikä hemmetin tauti tämä nyt on?
seccend
1
254
Vastaukset
- ronjaasd
Kannattaisi käydä hiv-testissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319