Mietin että pitäisikö myydä varastosta vanha villamatto pois, mutta en yhtään tiedä sen arvoa.
Tiedän matosta vain sen, että äitini on aikoinaan n.20 vuotta sitten ostanut sen antiikkihuutokaupasta. (Äitiä ei enää ole, joten hintaa en voi kysyä) Siinä on upea syvän viininpunainen väri ja kuvio, todella paksu ja vahva matto. Kooltaan n.300X400 tai enemmänkin.
Kuvion perusteella saattaisi olla Afganistanilainen, mutta mitään tietoa mulla ei todellakaan ole, vaan kunhan selailin nettiä. Ei oikein täsmännyt tarkasti mihinkään.
Mattoa on vuosien varrella kehuneet kaikki. Se on kooltaan ja kunnoltaan upea, säväytttävä. Tämän hetkiseen asuntoon matto ei sovi, ja on ollut tallessa jos vaikka joskus löytyisi paikka... Mutta mikäli matolla on kohtuullisen korkea arvo, olisin sen nyt valmis myymään.
Kuinka voin selvittää maton arvoa??? Minulla ei ole autoa käytössä kovin usein, enkä edes jaksa valtavaa painavaa mattoa edes yksin nostaa autoon, joten en viitsisi mennä mihinkään antiikkimyyjän luo, jos matolla ei sitten olekaan arvoa.
Vanhan villamaton arvo
Tietämätön34
1
372
Vastaukset
- mimmukka1
Vertaa Huuto.net ja tori.fi hintoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481