kummiksikko?

Hyväksyisittekö homoseksuaalin oman lapsenne kummiksi? Jos ette niin miksi?

7

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdfgadafgafd

hyväksyisin. miksi en? ei se minulle kuulu kenen/minkä sukupuolen kanssa kummi puuhaa makkarin puolella. itse tunnen muutamankin homon, oikein hyviä kavereita on. onpahan mukava vertailla mm leffoissa kuka on parhaimman näköinen mies :D minulla ei ole mitään homoja vastaan, enkä ymmärrä miksi joillain on.

• olet ennakkoluuloine

Minun kummisetäni on homo ja hän on kummeistani se, jonka kanssa eniten ollaan tekemisissä ja joka on minulle ehdottomasti läheisin sukulainenkin perheeni ohella. Hulvattoman hauska ja rehti tyyppi, fiksu, sivistynyt ja empaattinen. Lapsuudesta ja nuoruudestani muistan lukemattoman määrän hauskoja reissuja, tempauksia, leikkejä ja hassutteluja, mitä ollaan kummisedän kanssa touhuttu. Kummitätini sen sijaan ovat nuivia täti-ihmisiä, juorujen perässä ovat alituiseen ja kovia arvostelemaan kärkkäästi koko suvun ja kylän asiat. Eipä tule oltua tekemisissä.

Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku on homo? Mitä se kummiasiaan vaikuttaa? pelkäätkö hänen tartuttavan jotain homobakteereeja lapseesi??? Itse ainakin olen kasvanut pienestä asti siinä ajatusmaailmassa, että ihmiset ovat erilaisia ja kaikki saman arvoisia suuntauksistaan huolimatta. Minusta on ollut rikkaus, että lähipiiriin on kuulunut myös homo ja olen taaperosta asti oppinut siihen, että siinä ei ole mitään erikoista tai ihmeellistä, vaan hän on rakas ihminen minulle ihan siinä missä muutkin.Eipä ole koskaan tullut kyseenalaistettua hänen seksuaalista suuntautumistaan tms. , niin luonnollinen asia se on ollut, eikä kukaan koskaan ole tehnyt siitä mitään numeroa tai kynnyskysymystä yhtään mihinkään. Miksi tehdä tästäkin ongelma??

• lukutaito

"Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku on homo? Mitä se kummiasiaan vaikuttaa? pelkäätkö hänen tartuttavan jotain homobakteereeja lapseesi???"

Et sitten osannut aloittajan nimimerkistä tehdä mitään päätelmiä miksi hän asiasta täällä kyselee? Pisteet kuitenkin sinulle myönteisestä suhtautumisesta homoseksuaaliin kummiisi.

• hukassa....

Jesss, Jotkut ovat niin valmiina tuomitsemaan muut ennakkoluuloiseksi, että eivät huomaa omia ennakkoluulojaan. :D

• Kiitosta kaikille vastanneille :)

• garibay

oon 16v poika ja mun kummitäti on lesbo ja rekisteröidyssä parisuhteessa naisen kanssa ja yks läheisimmistä aikuisist ihmisist mun elämäs (=

• ...

Mun kummisetä on homo. Tosin vanhempani eivät kyllä varmaankaan sitä silloin vielä tietäneet, kun hän oli aika nuori, kun synnyin. Ihan mahtava tyyppi ja läheinen mulle, samoin mun vanhemmille. Myös sisareni on lesbo ja hän on veljeni lapsen kummi, jonain päivänä varmasti myös oman lapseni kummi. Eli en usko, että homoseksuaalisuus on mikään este kummiudelle, jos on muutenkin potentiaalisen kummilapsen vanhemmille läheinen ja tärkeä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1095
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      823
    Aihe