Pitäisi pojalle keksiä nimi. Paljon on nimiehdotuksia, mutta päätöstä on vaikea tehdä.. Mietinkin, että onko Tito etunimeksi liian ulkomaalainen nimi? Kun molemmat vanhemmat ovat suomalaisia.
Mitä mieltä olette?
6
145
Vastaukset
- Historiaaaa
Tito oli Jugoslavian diktaattori.
- Hmm...
En tykkää.
Mutta eipä ole minun lapseni, joten ei mielipiteelläni ole väliä=)
Tito vaan kuulostaa enemmän koiran lempinimeltä....
Meilläkin oli vaikeaa keksiä nimi kun ultrassa selviis että tulee poika, tytölle olisi ollut nimi valmiina=)
Oltiin sitten tylsiä ja pistettiin isoisäni nimen pojalle, muutenkin suvussa ollut kauan.
Toiseksi nimeksi miehen suvun vanha nimi =) - hmm..
Tytölle olisi kyllä ollu huomattavasti helpompi keksiä nimi ja se olisi ollutkin lähes valmiina.. : ) Olemme miettineet myös, että olisi kiva joku nimi, joka on suvussa kiertänyt. Molempien puolilta tulee samoja nimiä, mutta niitä olemme aatelleet ehkä toiseksi nimiksi..
- jokuvaa...
Kuten joku muu jo kirjiotti, niin Tito ei oikeen kuulosta kovin hyvältä lapsen nimeltä..., mutta lapsihan on omien vanhempiensa lapsi... ;) Itse en kyllä laittaisi Titoa lapseni nimeksi ;)
Pitääkö nimen olla välttämättä erikoinen, vai voisiko ajatella ihan tavallisia suomalaisia - ehkä hieman vanhojakin - nimiä? Valtteri / Kalle / Pekka / Mika / Miika (tai Miikka) / Sakari / Saku / Jukka / Viljami... ? - titityytoo
oikeastaan ihan kiva nimi. http://verkkopalvelu.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1
täältä löytyi tietio että Suomessa annettu 44 pojalle Tito nimeksi 2000-luvulla (ei erottelua onko eka vai toinen nimi). - hmm..
Mielellään hieman erikoisempi/harvinainen.. Olemme käynneet läpi vanhempia nimiä ja suvussa kiertäneitä, mutta niistä ei oikein ole löytynyt sopivaa/kivaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076