Löysin muuton yhteydessä kasan vanhoja koruja ja muuta kamaa Jolla en tee enää yhtää mitään. Mm. Puolikas sydän jossa exän nimi :)
Tätä kamaa on ehkä joku 100-200g. Tilasin paketin www.aurumia.fi sivulta. Toimiiko toi palvelu? En halunnut pistää mihinkään ulkomaalaiseen firmaan.
Romukulta
2
193
Vastaukset
- NaisOstaja
Moikka!
Itse kultaa ostavana yrittäjänä suosittelisin, että vertaat eri kullan ostajien tarjoamia hintoja. Itse en laittaisi omia korujani postin kautta menemään, sillä et itse pysty todentamaan mistä sinulle maksetaan ja kuinka paljon. Kuluttajansuojaa kun ei ole niin postikultamyynnissä hyötyjä on vain yritys...
Moni kotimaiselta näyttävä firma toimii todellisuudessa ulkomailla. Tästä kyseisestä yrityksestä en kyllä tiedä mitään, vaikka alalla olenkin ollut jo vuosia.
Kysy kultasepänliikkeistä sekä kiertäviltä ostajilta. Kiertävänä ostajana neuvon ettei kannata myydä jos tarjotaan alle 17,50€/g ( 14k). Meitä on monta tällä alalla joten löydät varmasti hyvän ostajan koruillesi :)
Aurinkoista kesän odotusta! - Ilmatar
Moikka, olen itse tilannut tuolta Aurumiasta paketin ja lähetin esineet sinne. Varokaa palvelua, ensin ei kuulunut mitään 2 viikkoon ja sitten kun yritin soittaa ei vastattu meiliin eikä spostiin...Varokaa tota palvelua!, en ole vielläkään saanut rahojani ja niin on kuulemma käynyt monille ton Aurumian kanssa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748