Miten yleensä tilaukset ovat Kiinasta saapuneet? Miten tullin kanssa on käynyt?
Kuka toimittaa parhaiten Kiinasta?
Onko kokemuksia www.ioffer.com
3
1383
Vastaukset
- sitä saa mitä tilaa
huonoja kopioita, kuvat on alkuperäisestä tuotteesta ja se mitä saat on kaukana siitä, tilannut olen kuulokkeita ja kellon , kuulokkeissa kaikki "kromi" osat matkan aikana tärisseet tai muuten kuluneet valkoisiksi kulmista ja kello oli kyllä seikon näköinen mut semmoista nihkeän näköoistä metallia jota ei saanut millään kiiltämään niin kuin alkup tai kuvassa. kuulokkeista puuttuu basso ja korkeat äänet rätisee, paketit ovat vissiin alkuperäisiä hologrammeineen ,lippuineen lappuineen.
jos ostat chronografi kellon jossa monta viisaria niin vaikka myyjä väittää toisin niin niistä pikku viisareista ei ole mitään hyötyä, joko ovat liimattuja tai sitten ne toimii niin että kellon painikkeita painaessa, eri viisarit vaan nykähtää pykälän eteenpäin.- cnscnkld
öppöpööö höpö höpö!
Olen tilannut tuolta kuulokkeet ja äänen laatu oli upea.
Vaatteitakin olen tilannut eikä mitään valittamista.
- Tilaajosuskallat
Myyjä Regul59 SCAM huijari!!! Tuote ei tullut. Väärä tuote yms. tulee. Tilaa vain halpoja tuotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219