Oon viel 12 mut täytän syksyl vuoden lisää. Mun isoveli on nyt 15 ja se hakkaa potkii ja kuristaa koko ajan vaikka vanhemmat olisivat kotona joko ne ei sano mitää tai sitte mulle et raujotuppas anna vähän. Mua pelottaa ja sen takia vietän paljon aikaa kavereilla ja harrastuksissa ku mua pelottaa. Poikaystbkin ain välil kyselee et mentäiskös meille... Se ei kyl tiiä et mul on semmoinen mut en kestä. Joo tiiän et nyt tulee et soita mll ja nuorten netti mut en voi vanhemmat rageis ja ain sitä uskotaan se valehtelis
Väkivaltainen isoveli
Enkestäteenitsarin
1
181
Vastaukset
- Noin se menee
Kasvukivut voimakkaat teillä sisaruksilla niin oli minullakin siskoni kanssa.Aika korjaa tilannetta sano faijjalles et näyttää kuka käskee veljellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337