Osaako joku neuvoa, miten takuuasiat hoituvat Lahjahuudosta voitettujen tuotteiden kohdalla? Itse tuotteen kanssa ei tullut minkäänlaista takuukuittia eikä Lahjahuutoa näytä asia enää kiinnostavan.
Ongelmia Lahjahuudossa
3
234
Vastaukset
- Hyvin hoitu!
Tuote hajosi, laitoin heille s-postia asiasta. Aika pian tuli viesti että lähettävät uuden tuotteen ja sen mukana palautuslapun postia varten. Näin myös kävi, ja vanha lähti kuluitta pois, kätevää :) Uusi on toiminut ongelmitta! Kysyin ennen kuin reklamoin tuotteesta myös ensin vähän tunnustellen kuittia tms. dokumenttia asiasta. He neuvoivat "omat voitot -sivulla näkyy jokaisen voittajan saamat tuotteet. Voimme tulostaa tämän halutessasi." Kysyin vielä asiaa lakimieheltä ja hetken aikaa tietoja kaiveltuaan hänkin sanoi tämän riittävän. Suositteli kyllä ottamaan itselle kopion näkymästä -ihan varmuuden vuoksi. Olen ollut kaikinpuolin tyytyväinen heidän toimintaan ja asiakaspalvelualttiuteen.
- -
Haha paistaa niin selvästi viestistäsi läpi että kuulut tämän huuto sivuston ylläpitoon. :)
Nämä tämmöiset sivut on kaikki huijausta johon kenenkään ei kannata rahojaan haaskata.
- ry67ijr6y7ir
Ei lahjahuuto sitten tullutkaan takasin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180