Huoh, päivitin mäkkini. Nyt en pääse verkkopankkiin, koska päivitys poisti javan koneelta kokonaan. Sampopankkiin taas ei pääse ilman javaa. Uutta javaa ei koneeseen saa asennettua. Mikä neuvoksi?
Javaton mac ei toimi.
5
187
Vastaukset
- 1stMacFinn
Mikään päivitys ei sitä Javaa poista jos se on koneella ollut. Lue vastaus siitä toisesta kysymyksestäsi.
Tähän voisit selittää miksi sitä uutta Javaa ei saisi asennettua? - vcxvcxvcxvxcvxc
Sama juttu minulla. Itse en edes päivittänyt konetta ja java lakkasi toimimasta.
- JavaScipt
Jos Javaa ei käytetä, OSX ottaa Javan automaattisesti pois päältä tietyn ajan kuluttua.
Javan saa takaisin päälle Ohjelmat/Lisäohjelmat/Java-asetukset -ohjelmalla.
Safarissa Asetukset/Turvallisuus ja sieltä VAIN Java pois päältä, JavaScriptiä ei tarvitse poistaa.
Valitettavasti Sampopankki vielä leikkii sen Javan kanssa - joten se vaatii tuon Javan päälle selaimessa aina, kun Sampopankin verkkopankissa asioi - minä vaihdoin toiseen pankkiin tilit/lainat/raha-asioiden hoidot aikanaan, kun Sampo hölmöili tuon Javan kanssa oikein urakalla. - toimii ilman javaa
Miksi sitä javalla pyöritettävää pankkia on käytettävä, jos on ongelmia? Aina löytyy meinaan vaihtoehtoja.
https://suomi.sampopankki.fi/link/3gmobilbank - Dumb le Dore
Kuinka typerä pitää olla että vielä taistelee tuon Sampon nettipankin kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269