" Raittius on elimistön normaali tila, ei humalassa oleminen! Alkoholi on myrkkyä elimistölle.. senhän kertoo jo seuraavan päivän krapula. Valitettavasti täällä Suomessa juominen on pääosassa useimmissa tapahtumissa. Ihmiset eivät osaa rentoutua ja pitää hauskaa ilman viinaa. Kai siihen iso syy on tää suomalaisten perus ujous ja arkuus, joka peitetään juomisella.
Minä olen 36 vuotias nainen. Olen ollut noin 5 kertaa kännissä elämäni aikana. Viimeksi 22 vuotiaana. Kokemuksesta voin sanoa, ettei se ollut kovin kummoista. Nousuhumalassa ehkä voi olla hauskaakin, sitten iskee väsymys ja epämiellyttävän sekainen olo päässä. Seuraavana päivänä on kauhea krapula, joka saattaa kestää useammankin päivän. Ei kiitos minulle tämmöistä!
En näe mitään syytä miksi joisin. Alkoholi on pahaa. Alkoholista tulee paha olo. Alkoholi teke keholle pahaa monella tavalla. Alkoholi on myös aika kallista."
Näin kirjoitti eräs nuori, raitis nainen. Itse en osaa sitä paremmin sanoa, mutta juuri näin on kohdallani. Olen myös raitis, nuori, aikuinen nainen.
ALKO:n mannekiiniksi haluamaton kysyy, onko muitakin samanlaisia
???
1
75
Vastaukset
- -l-
Minusta alkoholi on hyvää ja siitä tulee hyvä olo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337