Pitävätkö kreationistit rikospaikkatutkijoiden ja oikeuspatologien tutkimuksia luotettavina?
Kretut ja rikostutkinta
7
59
Vastaukset
- riippuu näkökulmasta
Ei, jos toimitaan naturalistisen näkemyksen pohjalta. Kyllä, jos toimitaan niin, että osataan erottaa älykkäät ja luonnolliset syyt toisistaan.
- ka-tsing!
Ja näin pöllähti itte.pirun suu täyteen jauhoa!
- syitä
itte.piru kirjoitti:
Määrittelisitkö "naturalistisen näkemyksen"?
Älykkäitä syitä ei sallita, vain luonnolliset.
"Ei, jos toimitaan naturalistisen näkemyksen pohjalta."
Tarkoitatko, että rikostutkinnassa pitäisi ottaa huomioon älykkäät aaveet ja kummitukset, älykkäät menninkäiset ja enkelit, jotta pitäisit sitä luotettavana?syitä kirjoitti:
Älykkäitä syitä ei sallita, vain luonnolliset.
Löytyy ruumis jossa on 56 puukoniskulta näyttävää haavaa. Jos "älykkäitä syitä ei sallita", pitääkö olettaa että haavat ovat syntyneet itsestään tai ihmissuden hampaista sen sijaan että ne olisivat ihmisen tekemiä?
- T.
moloch_horridus kirjoitti:
"Ei, jos toimitaan naturalistisen näkemyksen pohjalta."
Tarkoitatko, että rikostutkinnassa pitäisi ottaa huomioon älykkäät aaveet ja kummitukset, älykkäät menninkäiset ja enkelit, jotta pitäisit sitä luotettavana?Tottakai. Dirk Gentlyn holistinen etsivätoimisto (Douglas Adams) on paras etsivätoimisto, koska Dirk osaa ajatella kokonaisvaltaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164