Olisi ihana kuulla jos joku toinenkin suomalainen olisi muuttamassa myös Tukholmaan ja aloittamassa siellä opiskelua tms. Itse olen saanut paikan Tukholman yliopistosta, ja harkitsen sinne muuttamista. Silti pelottaa, koska en Stokiksesta tunne ketään.
Jos joku Suomesta on samassa tilanteessa, pistä viestiä, olisi ihana tutustua 'kohtalotovereihin' :)
KUKAAN ALOITTAMASSA TUKHOLMASSA OPISKELUA SYKSYLLÄ'12 ?
2
181
Vastaukset
- Ruotsiin 2013
Jos päätät lähteä, kerro ihmeessä kokemuksia miten saat klaarattua asioita samordningsnummerin eli väliaikaisen henkilötunnuksen ja kelan tuen ym. kanssa. Olisi mielenkiintoista tietää, sillä itse suunnitelen lähteväni opiskelemaan Ruotsiin.
- ruotsilover
Olen hakenut 11 eri paikkaan Ruotsissa ja lähinnä just Tukholman alueelle. Saa nyt nähdä pääsenkö sisään minnekään, mutta sen verran hyvät pisteet sain, että luulisin johonkin pääseväni. Tällä hetkellä stressiä tuottaa hyvän asunnon tai edes sellaisen sivun löytäminen, josta voisi katsella vuokra-asuntoja. Heinäkuun puoleen väliin pitäisi jaksaa odotella niin tietäisi enemmän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279