KIELET!

Jenniinaaa

Siis, hallitsen Englannin, Ruotsin ja Suomen melkeinpä täydellisesti, myös Kreikan alkeet hallitsen. Nyt tarvitsisin vinkkejä siitä mitä opetella seuraavaksi. Kreikalla ei näytä enää kohta tekevän mitään. Jos menisin töihin ulkomaille, mistä kielestä yllämainittujen lisäksi olisi hyötyä?

7

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonna3456457

Busines ala: venäjä, kiina
      Muut: ranska, espanja

• student-

Saksa ja ranska. Kielten nimet kirjoitetaan muuten pienellä alkukirjaimella.

• Jenniiinaaa

Pienellä mä ne aluks kirjotin ja sit vaihdoin ku näytti jotenkin tyhmältä,no ei voi mitään. En oss päättää kiinan ja espanjan välillä!

• jonna3456457

Jos pitää valita, ota kiina. Espanjan oppii muutenkin, varsinkin kun sulla on kielipäätä. Sitä voi myös opiskella itsenäisesti, mutta kiinaa vaikeampi. Tuleeko susta tulkki tms vai minkä alan ihmisiä olet?

• JEnniiina

Itseasiassa lukion jälkeen on suunitelmat ihan avoinna! Se nyt on selvää et Suomeen en jää. Mutte joku tulki ois kyl kiva, niinku joissain rajanylitys selkkauksissa esim USAssa. Ja jos se ei kiinnostaiskaan ni kiinahan toimii myös bisneksessä.

• vieras5567

Jos Suomessa aiot työskennellä niin nuo hyvät, ehkä Saksa vielä, koska sitä ainakin insinööri alalla ovat kaverit tarvinneet (en tiedö mihin muka)
      Matkailuun yms espanja hyvä, koska niin monessa maassa puhutaan.
      Bisnes maailmassa venäjä ja kiina hyviä.

Itse ehkä lukisin saksaa tai espanjaa.

• jonna3456457

USAn homeland security hommissa pitää kyllä olla usan kansalainen. Vähän vastaavan tyyppisiä mielenkiintoisia hommia tulkeille on kyllä tarjolla (omalla kansalaisuudella) esim kansaivälisellä punaisella ristillä (IFRC), YK:lla ja EUn komissionilla. Katso näiden organisaatioiden vapaita työpaikkoja, niin saat käsityksen millaisia vaatimuksia heillä on. Yleensä maisterintutkinto vaaditaan, lukiosta suoraan ei kyllä pääse ulkomaille muutakuin hanttihommiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3032
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1732
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1661
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe