Yksinäinen 40+

täti

Olenkohan ainoa lähes viisikymppinen yksinäinen??
En ainakaan oo näissä palstoissa törmänny ku 2-3 kymppisiin jotka tuntevat itsensä yksinäiseksi.......

60

2058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätisininen

Et todellakaan. Jos haluat kirjekaveria, voisin ruvetakin. Lapsia on mutta ystävät hyvät kaukana ja heistä kuuluu pari kertaa vuodessa, kiireisiä.

• Vaikka en itseäni kovin yksinäiseksi koekaan, ei esim kirjoitteluystäviä liikaa ole. Ärsyttää vaan hieman, että miehenä minun oletetaan heti tarkoittavan jotain suhteen tms. hakua. Halua vilpittömään ajatustenvaihtoon ei uskota. No, kait me miehet olemme sellaisen kuvan itsestämme luoneet.

• kohta täti

Moikka, täällä 40 ja myös yksinäinen. Lapsi ja koira on mutta aikaa olisi uusille ystävillekin.. On meitä muitakin jos vaan törmäis samanhenkiseen.

• mä&koira

Moi.
        Olen mies 50 ja yksin olen minäkin ollut, mutta onneks on ihana koira.
        Kyllä tähän laumaan vielä yks nainen sopii.

• Kelpaisko tallanen 22v seura.

• kesä ja ystäviä

joo onhan meitä paljon yksinäisiä, vaikka on lapsi ja koira niin aika ajoin on todella yksinäistä varsinkin silloin kun lapsi on isällään.
        Haluisitko kirjotella?

• king1lionlion1

Upea...haluan olla sun kaveriksi jos sopii ?!

• nainen 51v
        mä&koira kirjoitti:

Moi.
        Olen mies 50 ja yksin olen minäkin ollut, mutta onneks on ihana koira.
        Kyllä tähän laumaan vielä yks nainen sopii.

mä&koira... harmi kun tästä ilmoituksesta jo yli vuosi aikaa :)

• Yksinkö?

Moi kaikille.
      Täällä myös yksinäinen yksin asuva 40 nainen Uudeltamaalta. Olen parisuhteessa (mies aina töissä), joten vapaa-aikaa olisi kaikenlaiseen puuhasteluun. Yksin vaan ei tule lähdetyksi mihinkään. Kirjekaveritkin olisivat kiva juttu.
      Onkohan muita samassa tilanteessa olevia?

• miumau

Hei,

uusia ystäviä etsii myös 42 v. nainen. Muutan syksyllä lahden suunnalle, joten olisi mukava löytää ystäviä sieltä suunnalta ja/tai lähiseudulta. Olen lapseton, kissallinen ja parisuhteessa elävä. Kaipailen naispuolisia ystäviä lähinnä kaikenlaiseen yhdessäolon viettoon ja yhteisiin harrastuksiin, kuten esim. kirppareille, kahviloihin ja taide-, musiikki- ja kulttuuritapahtumiin.

Löytyisiköhän lahden seudulta muita ystäviä etsiviä, n. 30-45 ikähaarukkaan mahtuvia?

• ei yksin?

Moikka, en ole parisuhteessa mutta ollaan varmaan samassa tilanteessa, että kavereita kaipais. Miten täällä pystyy sähköposti-osoitetta laittamaan kun sitten jokainen näkee sen??

• ei yksin? kirjoitti:

Moikka, en ole parisuhteessa mutta ollaan varmaan samassa tilanteessa, että kavereita kaipais. Miten täällä pystyy sähköposti-osoitetta laittamaan kun sitten jokainen näkee sen??

Tee profiili tänne jolloin otsakkeena toimiva nimimerkki on sininen ja samalla linkki omaan profiiliisi. Sinne halukkaat voiva jättää sinulle viestin tai kirjoittaa nimimerkkisi sähköpostiin aktivoituasi sen.

• koiratäti

Onkos oulun suunnalla ketään samassa tilanteessa olevaa??!!
      Kaipais vaikka lenkkeily kaveria jos ei muuta.
      t. pian 50 täti

• sakemanni

Täälä samanalinen täti!!!! oulusta.

• Kävelemään TRE

Onko kukaan Tampereen seudulta? Yhteinen tekeminen olisi samalla paikkakunnalla asuvan kanssa niin paljon helpompaa tai ainakin voisi toteutua usemmin vaikka yhteinsinä lenkkeinkä.

• Hei!

Voisin lähteä esim. lenkille yms...en asu ihan Tampereella, mutta autolla pääsee.
        Terv. Tia-Mariia

• Kävelemään TRE
        Tia-Mariia kirjoitti:

Hei!

Voisin lähteä esim. lenkille yms...en asu ihan Tampereella, mutta autolla pääsee.
        Terv. Tia-Mariia

Hei Tia-Maria

'Kävelemään TRE' ei ole rekisteröitynyt 24h:n käyttäjäksi eikä yhteydenotto näin nimimerkin kautta taida onnistua.

• Moi!
      Olen luonteeltani tosi nuorekas 50v. nainen.Lapset jo aikuisia mutta aina kiinnostaa kaikki uusi, mutta tällä hetkellä haluaisin esim. litkaamaan siis kalastamaan.
      Uudet ehdotukset otan mielekiinnolla vastaan.

• vendy2

Heip,
      olen 46v. nainen treelta, uusioneiti, muttei ikisinkku:) olis kiva ja niin jees löytää uusia kavereita illanviettoihin ja vaikka pikku biletykseenkin.Tykkään tanssia. Omat vanhat kamut parillisia ja kiireisiä. Otapa yhteyttä niin suunnitellan kaikkee kivaa. .

• king1lionlion1

Lisääkää mut...olet mun tyypi :)

• Täytin just eilen 37 vuotta. En usko et saan ystäviä enään tässä iässä. Olen ilmoitellut itsestäni kirjekaveri palstoilla ja vaikka missä. En ilmeisesti ole niin mielenkiintoinen et joku haluis olla mun ystävä. Mut ei se mitään. Pärjään ilmankin kuten tähän asti olen pärjännyt.

• Yksin yhdessä

Minä olen ajatellut tuota samaa. Olen jotensakin pettynyt ystävä-asioissa, voi tietysti olla omaakin syytäni. Aika monta kertaakin, joten olen jo luovuttanut. 50 tulee täyteen tänä vuonna ja en enää jaksa etsiä ketään ystävää tai mitään. Mies on ja sen kanssa jotenkin juttuun tullaan. Onhan elämässä paljon muutakin, kuten televisio, heh heh. Vitsi, vitsi. Vaikka niinhän se yksinäisten kohdalla usein on se ainoa kaveri.

• mie

moi
        mistä päin olet?

• Saanajaana2

Tampereelta haetaan myös ystäväksi toista aikuista naista. Erityisesti kaveriksi juoksulenkille, tai vaikka reippaaseen kävelyyn tai muuhun liikuntaan. Itse olen nuorekas 40 avioliitossa oleva nainen (lapseton ja koiraton). Laitan meiliosoitteen tänne jos joku vastaa että olis kiinnostunut :).

• Treelta lenkille

Hei Saanajaann2 ja muut, täällä ilmoittautuisi neljänkymmen rajapyykin ylittänyt aikuinen nainen reippaalle kävelylenkille ja muuhunkin liikuntaan. Juoksuseuraa minusta ei ainakaan vielä oikein saa ;-).

• nainen 42v
        Treelta lenkille kirjoitti:

Hei Saanajaann2 ja muut, täällä ilmoittautuisi neljänkymmen rajapyykin ylittänyt aikuinen nainen reippaalle kävelylenkille ja muuhunkin liikuntaan. Juoksuseuraa minusta ei ainakaan vielä oikein saa ;-).

Hei te Tampereelta ystävää etsineet.

Onnistuitteko ystävyyshaussanne ja joko tapasitte?

Olisin kiinnostunut liittymään joukkoon. Itse olen 42v, lapseton , parisuhteessa oleva nainen. Ystävät vain ovat kaikonneet maailman tuuliin.

• Treelta lenkille
        nainen 42v kirjoitti:

Hei te Tampereelta ystävää etsineet.

Onnistuitteko ystävyyshaussanne ja joko tapasitte?

Olisin kiinnostunut liittymään joukkoon. Itse olen 42v, lapseton , parisuhteessa oleva nainen. Ystävät vain ovat kaikonneet maailman tuuliin.

Hei nainen 42v

en ole onnistunut eikä ole tavattu, mutta miten sinuun saisi yhteyden, jotta voitasiisn hieman tarkemmin vaihtaa kuulumisia=

• mävaanjoo

Olisin kiinnostunut mutta itse asun Uudellamaalla... harmiii...
      Onhan se vähän hankalaa tässä iässä saada ystäviä mutta on se lohduttavaa, että on muitakin...
      Olisihan se hienoa, että olisi ystävä tai ystäviä jonka kanssa vois jutella mistä vaan, mennä metsään ulkoilemaan, tai mökkeilemään tai tehdä ihan mitä vaan ...
      En nyt vielä 40 iässä suostu yksinäiseen elämään....
      Koirasta saan kyllä kävelyseuraa mutta en juttuseuraa :)

• Ystäväkö

Moi!
        Olen täysin samaa mieltä, tässä iässä on melko hankalaa saada uusia ystäviä. Jotenkin kaikki ystävät ovat kadonneet vuosien varrella. Kuulostat samanhenkiseltä, tykkään mennä metsään ulkoilemaan joko koiran kanssa tai ilman ja mökkeily on ihanan rentouttavaa. Olen naimisissa, mutta miehellä on pitkät työpäivät ja omat harrastuksensa. Ja jutteluseuraa kaipaisin toisesta naisesta.
        Laitahan s-postia josko tutustuttaisiin paremmin.
        T. Mari
        marieetu@hotmail.com

• moonlady

Täällä kanssa 38v yksinäinen sinkku nainen helsingistä. Olis kiva löytää uusia ystäviä.

• eurosinkkulainen

kurkkaa eurosinkut.net
      mukava yhteisö jossa saa paljon ystäviä!

• ei niin helppoa

Kuka saa ja kuka ei. Parissa tapahtumassa olen käynyt. En ole saanut yhtään ystävää tai kaveria.

• yksi viiskymppinen

Kyllä minusta olisi kivaa jos joku pitäisi minua ystävänään ja olisi jonkilaista sosiaalista elämää muuallakin kuin töissä?

• Mallu641

Joo, lähes viisikymppinen ja yksinäinen. Mies on ja kaksi aikuista lasta. Mutta ystävää kaipaisin todella kipeästi. Olisi ihanaa voida puhua ja kirjoittaa jollekulle ihanalle ihmiselle ja jakaa surut ja ilot. Hiljaisesta miehestä kun ei ole oikein apua sellaiseen.

• Hopeatassu

Samoilla mennään.... olen aikaslailla samassa jamassa. Kaipaan niin kovasti uusia näkökulmia arjen asioihin, huumoria sekä kivaa jutustelua.

Olen 50, mieleltäni nuorekas sekä huumorintajuinen, helposti hymyilevä mutta osaan olla vakavakin.

• kuukuu1
        Hopeatassu kirjoitti:

Samoilla mennään.... olen aikaslailla samassa jamassa. Kaipaan niin kovasti uusia näkökulmia arjen asioihin, huumoria sekä kivaa jutustelua.

Olen 50, mieleltäni nuorekas sekä huumorintajuinen, helposti hymyilevä mutta osaan olla vakavakin.

Hopeatassu, oletko mies vai nainen ja mistäpäin?

• Sinkkuvinkku

Pääkaupunkiseudulla ainakin Eurosinkut järjestää puistokävelyjäkin ilman yläikärajaa. tässä kesäkuussakin Luulisi niillä tutustuvan kun vaan alkaa puhumaan toisille. (Sinkut rajaa tietysti nämä perheelliset pois.)

• tuffy03

Hei "täti"! Et ole ainoa 5-kymppinen yksinäinen! Tässä on toinen!
      Kaipaisin ystäviä ja juttuseuraa. Olen Pohjois-Karjalasta, ihan tavallinen naisihminenja tasan 50 v..
      Tykkään koirista, matkustelusta tai ainakin siitä haaveilusta (ihan pienetkin reissut...), kirpputoreista aika ajoin, näpertelystä ja käsitöistä, kirjoittamisesta ja lukemisesta...
      Haluaisin aloittaa jonkin uuden harrastuksen ja kehittää itseäni, vaan kun en tiedä, minkä! Liikuntaa pitäisi lisätä, vaan ei ole lenkkikaveria!
      Luonteeltani olen kai liian hiljainen, vaikka tykkäisin välillä että TAPAHTUISI jotain kivaa! Nykyisin elämäni on aika urautunutta ja tylsähköä: töihin ja kotiin. Mitä keksittäisiin?

• yksi48

No et varmaankaan ole ainoa. Itse olen eroamassa ja pelkään tulevia yksinäisiä viikonloppuja ja lomia. Minulla on muutamia hyviä ystäviä mutta asuvat eri paikkakunnalla ja ovat naimisissa,joten aika harvoin nähdään. Iältäni olen lähes viiskymppinen

• piinaviikonloput

Itse vuosi sitten eronneena ja yksinäiset viikonloput kokeneena, annan muutamia vinkkejä. Hakeudu pian muiden eronneiden joukkoon esim. eroseminaarin kautta, järjestä joka viikonlopulle joku ohjelma. Pyri puhumaan niin paljon kuin mahdollista naapurien ja tuttujen kanssa. Vähitellen kehität itsellesi uusia verkostoja ja saat taas ystäviä niiden kautta. Vieläkin on hiljaisempaa kuin avioliitossa, mutta silti näiden ohjeiden avulla jo paljon parempaa. Vastakkaista sukupuolta tapaa myös deittipalstojen chattien kautta, jos vaikka ei juuri sitä oikeaa vielä, niin ainakin kivoja keskusteluja voi käydä.

• minä myös

Täällä myös yksi yksinäinen 45 v nainen. Eronnut ja lapset kohta aikuisia. Asun Keski-Uudellamaalla ja kaipaan seuraa kahvitteluun, lenkkeilyyn, tansseihin, leffaan, ym ym ym. Eron jälkeen huomasin olevani todella yksinäinen, "kaverit" on parisuhteessa ja nimenomaan sinkkuystäviä vailla olisin.

• näin se vaan on

Nimimerkille "minä myös". Minä myös samankaltaisessa tilanteessa. Olen 48 v nainen Keski-Uudeltamaalta. Jos kiinnostaa, niin lähetä postia zone444@luukku.com

• minä myös
        näin se vaan on kirjoitti:

Nimimerkille "minä myös". Minä myös samankaltaisessa tilanteessa. Olen 48 v nainen Keski-Uudeltamaalta. Jos kiinnostaa, niin lähetä postia zone444@luukku.com

Lähetin sinulle s.postia...

• Minä olen myös Keski-Uudeltamaalta, 48 v. nainen ihan normikaveri seuraa vailla eli tuota samaa mitä sinäkin kaipailit lenkki-, kahvi- ja leffaseuraa. Kaksi pitkää parisuhdetta takana ja lapsi asuu jo omillaan. Kelpaisinko kaveriksi?

• minä myös
        snewitch kirjoitti:

Minä olen myös Keski-Uudeltamaalta, 48 v. nainen ihan normikaveri seuraa vailla eli tuota samaa mitä sinäkin kaipailit lenkki-, kahvi- ja leffaseuraa. Kaksi pitkää parisuhdetta takana ja lapsi asuu jo omillaan. Kelpaisinko kaveriksi?

Tottataki kelpaat :) Lähetä postia tellervo-68@suomi24.fi..jatketaan juttua sitä kautta..

• minä myös kirjoitti:

Tottataki kelpaat :) Lähetä postia tellervo-68@suomi24.fi..jatketaan juttua sitä kautta..

Kiva :=)!! Laitoin jo postia tulemaan!

• Olen 33v perheellinen ja kaipailisin myös uusia ystäviä Hämeen tai Uudenmaan seudulta. Olen eläinrakas, rauhallinen. piri-@suomi24.fi

• king1lionlion1

Moro...kiinstoisitko m 34 v?!

• hannaleena73

Moi, täällä 40v nainen ilman ystäviä Keski-Suomesta, olen eroamassa ja yksi lapsi jo aikuinen ja kaksi teini iässä, joten itsellä olisi aikaa ystäville. Minulle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen, hannaleena73@suomi24.fi

• Uusia kavereita

Täällä myös ystäviä vailla 42v nainen Vantaalta. Kaipailisin kaveria kahvitteluun, kävelylenkille, leffaan jne. Jos olet myös ystäviä vailla laita postia uudetkaverit1@gmail.com.

• king1lionlion1

Moro...lisätä mut 34

• aina yksin.

Täytän kohta 38 v mies ja olen yksinäinen ja asun raumalla. mr.special@suomi24.fi saa kirjoitella.

• Olen tamperelainen puhelias 5-kymppinen nainen, lapset aikuisia ja olen eronnut ja asun yksin. Olisi kiva saada kahvittelu-, kävelylenkki- ja etenkin jutteluseuraa, yhdessä voimme keksiä lisää tekemistä, kaikenikäiset uudet ystävät tervetulleita :) Nimimerkkiäni klikkaamalla saa jätettyä viestiä :)

• Espoo sucks

Pitäisiköhän muuttaa tampereelle kun siellä näyttää noita mukavia yksinäisiä naisia olevan.

• Kuopiosta ystävä

Kuopiossa nuorekas n. 40v. nainen kaipaa ystävää matkoille, kirppareille, baareihin, lenkille jne. Ihan tekemään, en kaipaa esim. kirjekavereita. Kirjoita ensin tänne, jos samanlaista tarvetta.

• Mallu_69

Täällä myös ystäviä vailla Espoossa asusteleva 44 v sinkkuäiti, joka kaipailee seuraa kahvitteluun, lenkkeilyyn, tansseihin, leffaan, teatteriin, oopperaan ym. puuhasteluun ja ajanviettoon.

• Ystävä?

Hei! Olen myös ystäviä vailla oleva nuorekas 54 v. nainen. Asun Helsingissä parisuhteessa ja lapset ovat jo isoja joten aikaa jää kaikenlaiseen puuhasteluun. Samoin kuin sinä kaipaisisin myös ystävää teatteriin, leffaan, kahvitteluun, myös oopperaan, jossa en olekaan vielä käynyt. Lenkkeilystä pidän pyöräilystä luonnossa, kävelystä, juoksukin varmaan sujuu toivottavasti pienen tauon jälkeen.

Luonteeltani olen rento, reipas ja rauhallinen, mutta sitten taas löytyy minusta rauhallisuuden lisäksi vilkkaampikin puoli, puhelias, mutta alkuun ujompi tuntemattomassa seurassa...

Jos natsasi minulle voi kirjoitella littleasta@outlook.com

• mammaliina

Oisko oulusta pian 50 tätille ja koiralle metsään/lenkille kaveria??? Ja miksei kavikupposen ääreen turinalle...

• voisko löytyä

Täällä olisi 44 v mimmi vailla kavereita. Olis kiva saada frendi vaikka leffaan, baariin, laivalle, leffaan tai vaikka reissuun. Asun Itäisellä Uudellamaalla, mutta Vantaa on myös tuttua maastoa.

Kirjoittele jos nappaa.

P.s en ole etsimässä miespuolista ystävää.

kaveriavailla@suomi24.fi

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6415
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      655
      2709
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1155
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      85
      1144
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1098
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      281
      1083
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1080
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70