Hei,
Daisy etsii uutta kotia jossa kanin käsittely on jo jalo taito :) Daisy on syntynyt 12.10.2007. Väriltään neiti on mustavalkoinen.
Daisy ei ole innokas sylikani eikä pahemmin pidä silittelystä. Olisikohan osasyy
vähäinen aika pupu-neidin kanssa. Tyttäreni muutti Tampereelle ja Daisy jäi minun ja koirieni kaveriksi Helsinkiin. Aika vaan ei riitä,joten Daisykin voi paremmin kun saa aikaa ja
touhuilua uuden omistajan kanssa. Kynnet olen saanut leikattua kun toinen on pitänyt Daisyä sylissä, hyvin onnistui :)
Uskon että osaavissa käsissä Daisystä tulee seurallinen neiti, aikaa se varmasti vaatii!
Daisyllä on häkki jonka saa mukaan, joskin ei ihan priima enää. Rahaa en Daisystä ota, tieto siitä että se saa kunnon kanikodin riittää :)
Jos kiinnostuit, infoile itsestäsi .. minna.vollmann@luukku.com
Kääpiöluppa- Daisy - Kanin käsittelyn mestarille :)
Minna-
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1173565Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362111- 1472013
- 1051976
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881462- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241230