HELP! Naama rupesi kukkimaan!

M30_Ymmällään!

Olen kolmekymppinen urheileva mies. Naama on tullut täyteen mustapäitä ja punaisia finnejä mitkä ovat kuukausia paikallaan. Sitten on niitä mistä pullauttamalla tulee keltasta skeidaa ulos ja verta, sitten punottaa ja näkyy kilometrin päähän prkl. Seba Med vaahto tuntui tuovan finnejä vaan enemmän, nyt ne ei lähde millään pois. Sitten mulla on Aco:n Oil-Free Matifying Daily Moisturiser, mutta ei siitä ole mitään hyötyä. Iho tulee pehmeämmäksi okei, mutta finneihin ei vaikuta mitenkään. Mulla on ollu nuoresta asti finnejä jonkun verran aina, välillä tilanne on ollut todella hyväkin. Ei aknea ole ollut kuitenkaan. Nyt finnejä on päänahassa, reisiin ja persukseenkin tuli yksi, samoiten kainaloon ja korvanlehteen(finni oli, keltasta paskaa pursusi kun puristin), usko tai älä! :D Aivan käsittämätöntä. Todella v-mäistä puristella, sattuu nimittäin hiukan kun puristelee em. paikoista ja keltasta töhnää pursuaa. Syön suht terveellisesti puhtaasti, en polta enää enkä dokaile. Mikähän hemmetin kuppa mulle on iskenyt? Pitääkö kokeilla jotain apteekin akne voidetta? Minkä nimistä? Yrittääkö kroppa nyt kertoa jotain, kun kaikki skeida tulee naaman läpi. :(

2

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

Voisit kokeilla apteekin tuotteista Brevoxyliä (naamaan ja Basiron geeli washia vartaloon). Käytä sitä säännöllisesti, pitkään (puhutaan viikoista ja kuukausista) ja hyvin ohuelti koko aknealueelle, ei vain finnien päälle. Eli jos näppyjä ja mustapäitä on nenässä otsassa ja leuassa, sivelet nenän, otsan ja leuan voiteella puhdistamisen jälkeen. Tätä teet säännöllisesti, tehoa on turha yrittää "lisätä" laittamalla ainetta liikaa tai kasoina finnien päälle, sillä saa vain ihon ärtymään liikaa. (Ärsytys tosin on merkki tehostakin).

http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1411&i=STIEFEL_BREVOXYL

http://www.basiron.com/fi/hoito-basironilla

Jos nämä eivät auta parissa kuukaudessa, mene lääkäriin.

• Alkuper.kirj.

Kiitän. Kokeiluun lähti tänään. Kerron kuukauden sisään tuloksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      77
      3095
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      86
      2989
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1661
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe