Piti tulla oikein tänne palstalle sanomaan, että olin mainoksen uhri. Näin lätkän mainostauolla tuon hauskan kenkämainoksen ja menin Prismaan ostamaan nuo Glagla kengät. Hieman hirvitti, että pohjassa on ilmareiät, mutta uteliaisuus voitti.
Nyt olen urheillut niillä viikon ja ovat mahtavat jalassa. On niinkuin ei olisi kenkiä ollenkaan jalassa. Normaalisti minulla on vaikeat jalat, joihin ei hevillä löydy kunnon urheilukenkiä. Toivottavasti kestävät pitkään myös kovaa käyttöä
Mahtavat liikuntakengät
kesäkenkäinen
1
349
Vastaukset
- koiraimmeinen
Kiitos vinkistä
Kävin Prismassa muttei siellä ollut muita värejä . Menin nettiin ja löysin webbisivut www.glaglastore.fi . Sitten mie tilasin ne ja olen ollut tosi tyytyväinen . Mahtavat ulkoilukengät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337