Onko kenelläkään kokemusta tästä verkkokaupasta? Uskaltaako tuolta tilata vai häviääkö rahat taivaan tuuliin ilman mitään vastinetta?
www.thegolfstore4u.co.uk
Verkkokauppakokemuksia
4
618
Vastaukset
- Ostoksille
Tai vastaavasti onko tästä verkkokaupasta kokemuksia?
www.internetgolfstore.co.uk - Ostoksille
Myös tämän verkkokaupan kokemukset kiinnostaisivat minua. Onko kenellkään kokemusta?
www.direct-golf.co.uk- zatzat
Direct-golf on toiminut ihan oikein. Noista muista ei ole kokemuksia. Sen sijaan olen seuraavien kanssa asioinut ja kaikki on toiminut kuten pitääkin:
www.golfonline.co.uk
www.onlinegolf.co.uk
www.golfbuyitonline.co.uk.
Muista sitten, että hinnat heittelevät myös, koska toimitussisältö on erilainen (esim. 8 mailaa vs 6 mailaa. Samoin jotkut näistä joutuvat lisään alv -erotuksen laskuun, jotkut eivät. Mutta tavara on aitoa. Nykyisellä punnan ja euron suhteella tosin monin paikoin saavutettu etu saattaajäädä näennäiseksi.
- Greeni
Golf-vaatteita olen ostanut paljonkin Peak Performancelta, erittäin hyvin on toiminut, myös palautukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846