DNA :lla todella omituista asiakaspalvelua, ylimielistä kirjoittelua ja kun ovat jotain
päättäneet, niin miten todistat mitenkään heidän virheitään !!
Monopoli laajakaista operaattorina Siuntiossa ainakin, onneksi sain yllättäin tietää
että saan yritykseni kautta Elisan laajakaistan , siihen loppu DNA:n vittuilu
Menettivät monta asiakasta puskaradionkautta !
Asiakaspalvelua
7
218
Vastaukset
- Kehuja tarvitaan !
Minä OLEN KYLLÄ puhelimitse aina saanut DNA/Welholta oikein HYVÄÄ ja asiantuntevaa palvelua!
Haluan siis tähän kirjoittaa sen, mikä varmasti on totta.
Vaikka täällä pääkaupunkiseudulla siis Welho meni DNA:lle, niin kyllä puhelin-asiakaspalvelu on ollut oikein hyvää. Kiitos heille. Ollee aika rankkaa nyt olla DNA:llakin töissä...
Kun puhelun DNA-palvelunumeroon ottaa, kuuntele ohjetta: esim. minä, ensin painan numeroa 1, sitten numeroa 4 ja lopuksi numeroa 2. Jippii, näin ihan heti 'tyttö' hyvin vastasi ja auttoi nettiyhteyteni katkeamisongelmaan (laajakaista langaton modeemi)! - Elämä on
Minusta DNA:n asiakaspalvelu on ollut liikkeissä ja sähköpostilla surkeaa tai jälkimmäisellä olematonta, koska sähköposteihin ei ole vastattu kuin kehottamalla laittamaan lisää sähköpostia. Puhelimessa taas nopeaa, ystävällistä ja asiantuntevaa, missä sitten lieneekään puhelimeen vastattu.
Ja kas: Hesarista sai lukea, että DNA on lakkauttamassa puhelinkeskuksensa Pudasjärvellä ja siirtää sen johonkin isoon kaupunkiin. En nyt tiedä, missä kaikkialla DNA:lla on puhelinkeskuksia tai miten niitä ollaan "kehittämässä", mutta veikkaan, että kohta sekin hyvä palvelu on historiaa vain.- asiakas 8085
Dna ei vastaa sähköposti tiedusteluihin, tältä osalta palvelu on ainakin huonoa.
- Dna lainen
DNA on menettänyt maineensa pahemman kerran, soitin vikapalveluun jossa kehotettiin ostamaan vain parempi lisäantenni yhteys ongelmien vuoksi. Käytössä 28db antenni, tehokkaampaa en tiedä.Yhteys kyllä toimii silloin kun masto on kunnossa.Mutta DNA ei rakenna parempaa peittoa 3g enää lainkaan, Sonera ohittanut peitto kisan jo aikoja sitten.
http://www.sonera.fi/asiakastuki ja edut/puhelin ja liittymat/kuuluvuus ja nopeuskartta/kuuluvuuskartta - plöts
Lähettäkää palautetta suoraan asiakaspalvelun esimiehille tästä asiasta!
He ovat rajanneet palveluneuvojien tehtävien (eli esimerkiksi sähköpostien ja muiden vaativien selvytyksien teon vain 30 minuuttiin päivää kohden!
Noin lyhyessä ajassa ei varmasti ehdi tehdä kuin muutaman tai yhden selvityksen kunnialla loppuun. DNA:lla on yli 7 kuukauden sähköposteja vastaamatta, koska esimiehet eivät anna työntekijöille tarpeeksi aikaa vastata tehtävien tekoon. - NOT IN MY D.N.A
JOO TÄNÄÄN LOPPUI LOPPUHUUMORI DNAN SUHTEEN: KAKSI VIIKKOA ON TAPELTU YLISUUREN LASKUN TAKIA JA TÄNÄÄN TULI MAKSUMUISTUTUS JO MAKSETUSTA LASKUSTA MAININNALLA: ASIAKASPALVELUSYISTÄ ALENNUS.
VOI TUTTU SANON MINÄ - ELI ANTOIVAT ALENNUSTA MINULLE IHAN SÄÄLISTÄ SEN VERRAN MITÄ HINNASTON YLI YRITTIVÄT KUSETTAA!- alkaa riittämään
kuukauden sisällä netti pätkinyt luvattoman paljon ja tänään totaalisen pimeänä. soitto aspaan, 20 minuutin jonotus ja sen jälkeen väitetään kivenkovaan että yhteys on kunnossa. vitut, sama homma n. kk sitte ja samat selitykset vaikka vika oli lopulta dnan päässä. lisäksiu alettiin vittuilemaan liittymän vaihdosta ettei muka onnistu ku on määräaikanen. vittuilin jo takasin että luuleeko neiti ettei oo vara maksaa puolen vuoden sanktiota, siinä nimittäin oot väärässä. perkelen piippaaja, olis pitäny tajuta itellä suoraan soittaa vikapalveluun jossa asia otettiin oikeasti hoidettavaksi. lähtee dna tästä taloudesta ens vuoden puolella täydellisesti, en edes viitsi kusta koko puljun palveluihin päin tämän jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096