Tästä lähtien noteeraan kreationistien mielipiteet vain silloin kun he kirjoittavat rekisteröidyllä nimimerkillä.
Rekisteröitymisestä
7
53
Vastaukset
- tieteenharrastaja
Unohdat siis meidätkin.
- harrastaja-gen
Nikkivoroilmoitus.
- hieno homma
>Tästä lähtien noteeraan kreationistien mielipiteet vain silloin kun he kirjoittavat rekisteröidyllä nimimerkillä.
Toivottavasti itte.piru pysyy mahdollisimman kaukana avauksistani/mielipiteistäni, niin ethän vain tapasi mukaan valehtele, sillä niinhän pirulla on tapana.;)Minäkin luulin että Perkele on Valheen isä, mutta esimerkiksi nikkipellen loputtomia valheita ihmetellessäni en enää tiedä mitä pitäisi ajatella. Siiitä nyt olen varma että Jumala ei valheen isä ole, mutta olisko Perkele sitten kreationisminkin isä kaikessa eksyttelyssään. Luultavasti.
Eihän niistä kukaan vakituinen kirjoita. Ilmeisesti porukka on erittäin pieni, mutta fanaattinen. Satunnaiskirjoittelijoita on pari näkynyt rekisteröitynyttä.
Ainahan voit kirjoittaa meidän perään, jonset halua hiljetä kokonaan...;)Ajattelin ihan piruuttani, etten enää viitsi edes piruuttani antaa sellaista kuvaa että kretut luulisivat minun provosoituneen heidän höpölöpötyksistään.
- Uskovainen Uskis
Kiitos Herralle tästä, nyt ja aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214