Millainen koulu? Opettajat? Rehtori? Ilmapiiri?
Mäntynummen yläaste
16
3872
Vastaukset
- paras puolustus
Selailin koulujen sivuja ja melko hyökkäävä alku kyseisellä koululla. Onkohan saanut negatiivista huomiota, mistä johtuen on päädytty tuollaiseen...
http://peda.net/veraja/lohja/mantynummi- On se saanu
No niin, siinä se tuli. Aika tyhmä veto tuommonen kieltäminen ja ilmiantoon kehottaminen. Mänttärin maine ei tosiaan ole kovin hyvä, mutta yleensähän maine tulee (tai menee) muutamien tapausten vuoksi, vaikka suurin osa olisi ihan jotain muuta. Mutta tuommonen teksti etusivulla ei paranna mainetta.
Uskoisin että suurin osa opilaista on aivan tavallisia ja varmasti joukossa on hyviäkin oppilaita ja opettajia, jotka ei vaan yleensä saa julkisuutta. Suomessahan mediaa myydään just vaan vähän villimmilä tapauksilla. Tämä tapaus tulee mulle ensimmäisenä mieleen kun puhutaan Mäntynymmen kolusta: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200812298839423_uu.shtml
Mänttärin kannattaisi kyllä pohtia tuota mediajulkisuutta ja tehdä pari muunkin tyyppistä juttua, että siitä jäisi mieleen jotain kivempaa. - Pöf
Voisikohan kyseessä olla nettikiusaamiseen puuttuminen? Nykyisinhän siitä kuulee paljon.
- Tsiipadaapa
Mänttärissä on porukkaa vähän sekä että. Niinkuin on muissakin kouluissa. Sluibailijoita, hikipinkoja, kaikkia löytyy. Kyllä sieltä oma kaveriporukka löytyy, jonka kanssa hengailla. Nykyisin tuo taitaa olla melkoinen betonilähiön tapainen, kun tuli maikoille uudet tilat, uus liikuntahalli ja mitä kaikkea. ~3-5 vuotta sitten oli kuin mikä tahansa ylä-aste (ja ala-aste siinä samassa talossa).
Opettajiakin on kahta päätä. Joidenkin maikkojen tunnille tuntee oikein odottavansa pääsyä, toisten tunteja karttaa sinne melkeen luokalle jäämiseen saakka. En tosiaan ole enää pariin vuoteen tuolla käynyt, mutta muutoksia on kuulemma tullut ja paljon. Villi huhu kiertää, että sinne olisi tulossa aidat ja kellokortti-systeemi. Mene ja tiedä.- oppilas yrityksessä mänt
Mun mielestä hyvä koulu. Suurin osa oppilaista kivoja. Opettajia on joka lähtöön. Kellokortteja ei ole. Ovissa koodi, jolla aukee.
- esjonns
Uus urheiluhalli ja uus kirjasto tuli mäntynummeenjust kun mä lähdin, ei ollu paljo mulle iloo :( muuten ihan perus ok mesta ja maikat
- Nekuri
Lohjan vittumaisemmat maikat :)))))
- mänttäri<3
Jotkut on, jotkut iha parhaita
- Huonovointisuutta ?
Milläs mittarilla väittämäsi mittaat..mites oma vointi ???
- Mänmäntytynumnummimi
Lohjan parhaat maikat, paitsi se yks...
- additude
Reksin asenne on ollut, että kiusattu on syyllinen ja kiusatun pitää vaihtaa asennettaan.
- mänttäriläinen
Jaa... Onneksi en ole kiusattu, mutta en myöskään kiusaaja :)
- ddddddddddddddddddddddee
nii se yks on sellane...
- Kokenut2
Rehtorin asenne on raukkamainen ja erilaisuutta sietämätön.
- Anonyymi
nistien luola, medium maikat. kyllä täältä pois muuttaisi jos voisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728