Ihmiset ovat melko hysteerisiä kalan antamisen suhteen fretille. Haluaisinkin tietää, onko se "vaarallista" fretille? Vai johtuuko tämä keskustelu siitä, että ihmiset pelkäävät fretin ominaishajun voimistuvan, suun haisevan tai että ne saavat raa'asta kalasta matoja?
Itse ostin freteilleni zooplussasta, http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/pienelainten_ravinto/fretin_ruoka/james_wellbeloved/260380 , -lohitahnaa, joka on tarkoitettu freteille...nyt en tiedä uskaltaako sitä antaa ollenkaan??
Fretille kalaa?
apuva_kaipaava
3
141
Vastaukset
- Hajuhaitta kai
frettiruokakin sisältää kalaa, itse olen antanut freteilleni raakaa lohta eikä ne ole siihen kuollut.
- haisukalaa
Olen muistaakseni joskus lukenut että kalan syöttäminen fretille saattaa aiheuttaa vain fretin pahaa hajua. Muuten ihan turvallista :)
- .....
Hilmereiden ominaishaju vahvistuu kalasta aika reippaasti. Eipä kai muuten mitään ihmeellisempää. Omilla edesmenneillä, kyllä haju oli sen verta vahva, ettei paljoa maisteltu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076