Itse asustelen Tampereen lähellä, ja ajattelinkin jos alkaisin harrastaan kendoa siellä, tai jotain muuta samantyylistä. Kyselisinkin nyt, jos joku olisi myös kiinnostunut kendosta ja haluaisi mennä alkeiskurssille. Minä olisin oikein mielelläni menossa kurssille, mutta en yksin..^^ Jos joku olisi kiinnostunut asiasta, niin olisi mukava tutustua (esim. mesen kautta..) ja katsoa yhdessä kendokurssille menoa. Vähän tietoja itsestäni, eli olen 16 vuotias tyttö.. ja siihen se jäikin..^^'
Kuka olisi kiinnostunut kendosta?
Tenshi
1
275
Vastaukset
- Tenshi
Taidankin olla enemmän kiinnostunut iaidosta. *_* Eli edelleenkin jos joku on kiinnostunut tulemaan kanssani alkeiskurssille..? ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015