http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/hyvinkaan-ampuja-harrastaa-airsoft-taistelupelia/art-1288472414357.html
Mikä helvetti siinä on, että airsoftia pitää syyttää aina kaikesta pahasta? Onko se niin, että aina kun jotain tällaista tapausta ruvetaan selvittämään, niin selvitetään ensimmäisenä, "harrastaako ampuja airsoftia?". Jos harrastaa, niin äkkiä se vaan otsikoihin, niin että airsoft saa entistä enemmän huonoa mainetta, ja airsoftaajien elämää vaikeutetaan. Ei onneksi vielä ole suuresti vaikuttanut, mutta mitäpäjos joku saa läpi lain, jossa kelletään kaikki ampuma-asetta muistuttavat esineen, olivatpa ne oikeita tai leluja. Mitäs me sitten tehdään? Ruvetaan pelaamaan jalkapalloa mamujen kanssa?
Ja vielä lisäksi.
Varmasti joku ampuja harrastaa jalkapalloa. Miksi sitä ei sitten kielletä jos se on niin vaarallista, että se johtaa tällaiseen?
Tai, että lähes kaikki apujat käyttävät housuja. --> Housut kiellettävä, koska ne johtavat murhiin. NIINKÖ?
Airsoftia syytetään taas...
6
174
Vastaukset
- ^^moi^^
olen täysin samaa mieltä =)
- trollllllll
Alaston murhaaja nice :)
- Kunnon Softaaja
Jep lueppa tuo "Hyvinkään tragedia" threadi, ei voi olla totta. Nää ihmiset... Vois ottaa oikeesti asioista edes pätkän vertaa selvää! Hitottaa.. :(
Airsoftil ei oo kyllä tohon mitään osaa. Sillä ampujalla oli korvien välissä vikaa.. Enemmän pelit vaikuttaa, elokuva ja youtube videot. Huomasi että se on pelannut jotakin pelia. kun järkevät tarkanampujat eivät välttämättä hae korkeaa paikkaa paras paikka olisi samalla tasolla ja noin. 100-400m pääs kohde paikasta mutta elokuvissa ja peleis ollaan aina katoilla ja suhteellisen lähellä kohdetta (Rambo 1) ollaan katolla yms. airsoftis vähemmän ollaan katoilla joten se ei voi liittya tuohon
- Sakke Seikkailija
Käy lukemassa Seikkailijan blogi.
- Seevetin sulututit
Siis ihan tosissaan, älkää vittu mainostako täällä niitä teidän leirejänne ymp. Hankkikaa mainostilaa, tai mainostkaa jossain muualla! Ihmisiä vaan tympii kun jotkut mainostaa harrastuksen foorumilla (._.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136