Tästä on varmaan tuhat keskustelua, mutta nyt viimeisimmät vinkit tummien silmänalusten poistoon.
Alkaa ärsyttää, kun saa toistuvasti kuulla ihmisiltä, että "tais mennä eilinen myöhään, kun on noin tummat silmänaluset" jne vaikka olen nukkunut hyvin. Eli kaikki keinot tummien silmänalusten poistoon.
Voiteita? Vitamiineja? Uni on yks tottakai.
tummat silmänaluset
6
201
Vastaukset
- -ainoa-
Peitevoide.
- I know
^^Väärin. Valokynä on oikea vastaus.
- ghghghj
Hätävarana kokeile laittaa jääpala silmien alle ja/taiai kurkun viipaleita. Tottakai on leikkauksia, missä ne leikataan veks. Ja sitten on meikki.
- juup
Lopeta, jos tupakoit
hehe..valokynä ei peitä vaan tuo valoa ja korostaa. Eli: hyvä silmänympärysvoide, peiteväri sekä valokynä kirkkautta tuomaan. Juo runsaasti nestettä. Muista että tummuus voi johtua kuona-aineista joten kiinnitä huomiota ravintoon sekä liikuntaan. Ikävä kyllä tummuus on osittain myös perinnöllistä. Suosittelen että käyt ammattilaiselta ostamassa tarvitsemasi tuotteet.
- hmpphh
Onko laaserilla mahdollista poistaa verisuonta silmänalustan kohdalta? Vielä, kun selllainen näkyy vain toisella puolella niin on aika ärsyttävää.
Voihan tuo johtua ihan turvotuksestakin, mikä tuo verisuonen paremmin näkymiin, mutta kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481