kertokaapa kokemuksianne kevään vierailustanne Trapanissa.
Kevään Trapanin kävijät
2
225
Vastaukset
- -traveler-
Trapanissa käytiin toukokuun alussa ja oli kyllä oikein mukava reissu. Kelit jo siihen aikaan suomalaisittain hyvinkin lämpimät (~22-24 varjossa ja aurinkoisia päivä, ei sadetta) Ranta aivan keskustan tuntumassa on pieni, mutta kirkasvetinen ja pienille lapsille oikein mainio kahlaus/uintipaikka. Vähän kauempana löytyy isompikin ranta. Keskustassa mukava pyöriä vanhoilla kujilla, ruoka erinomaista ja halpaa. Turisteja toki on jonkun verran, mutta pääosa ihmisistä paikallisia ja siten aitoa italialaista pikkukaupungin tunnelmaa keskustassa löytyy. Isoja "turistihotelleja" ei ole, mikä on mielestäni iso plussa. Rynskin lennot ajallaan, huoneistohotelli Garibaldi aivan keskustassa upealla merinäköalalla oli erinomainen, kuten heidän palvelunsa myös (taksikuljetukset kentältä, vuokra-auton varaus, ruokapaikkavinkit yms.). Toskanaan verrattuna rauhallisempaa liikennettä ja elämänmenoa muutenkin. Voin ehdottamasti suositella Trapania kaikenikäisille.
- aGGa70
Millainen on Trapanin hintataso?
Pizza? Pullo viintä ravintolassa/kaupassa?
Vaatteet?
Onko nuorisolle mitään iltarientoja?
Syyskuussa mennään. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184