Elikkäs oon aloittelija ja haluaisin snipun.Joten olisko Urban Sniper hyvä alkusnipu=http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/PCB/Products/16769 Softaan yleensä pellolla tai metsässä 1v1 ja 2v2 taisteluit Ehdottakaa airsoft snipui jotka hyvii alle 150€ linkki mukaan
Olisko toi ASG Urban Sniper Rifle hyvä?
24
812
Vastaukset
- Fatakh
Ei ole hyvä mutta kyllä toimii aloittelijalle kantsii ostaa
- mielummi joku pisla
Eh, 1 v 1 taisteluissa en suosittelisi snipuja :F
- Aseen ostaja
Riippuu minkä ikäne oot.
Mut onks toi urbsn sniper jäykkä ladata/virittää. Tuo ei ole jäykkä ladata mutta hinnastakin voi päätellä että ei kestä kovin paljon kolhuja, itsekkin meinasin ostaa tuon mutta otin hieman aseesta selvää ja päätin olla ostamatta.
- random pesukone
sniput kannattaa oikeesti vaan kun on porukkaa ainaki 6
- CideSoft
Okei nyt olisin ostamassa sittenkin ton GSG:n gekon proairsoftista sen halvemman joka maksaa 70e
Tämä on uusi nimimerkkini T:airsoft - airsoft
sese vast paska ase on ammuin 30 pumpparilla siihen vaimentimee ni se katkes ja lentää just just ehk 20m
- proairsoftaaja1
mull on jo spetsnaz ak-47 beta niin kyll mun mielest kannataa ostaa 135 145 m/s lähtevä ase
- Herätys
Ei todellakaan pidä, tuo on naskmaisin ase jonka olen ikinä nähnyt. Epätarkkuus on käsin kosketeltavaa kantamasta puhumattakaan.
- Mhm.
Prosoftaaja1, ostit varmaankin kiinalaisen AK-47 Betan ja uskoit tietenkin tekstin, jossa sanotaan " lähtönopeus 135-145 m/s" Kaikki tosiaan oli kusetusta, sillä kyseisestä aseesta lähtee tutkan mukaan 104 m/s (Oli kaksi kyseistä asetta, testattiin) ...Toiseksi missään päin Suomea ei saa käyttää sarjatuli aseita joista lähtee yli 120 m/s.
Sarjatulien raja on useimmiten 1.6J tai 126 m/s 0,20g, joskus jopa 1,8J. Konekiväärit saavat ampua sitten vaikka M150 sarjaa.
- ???
voisko joku kertoa miksi urban sniperini ei ammu, vaan kuulat jäävät lippaaseen vaikka lataus onnistuu? ps. jos aiot vastata että "P***a ase niin jätä vastaamatta" :)
- FetaEetu69
Jos kuula jää lippaaseen, ltaus ei onnistu. Lue tekstisi ja ajttele
- abzu
Kaveri osti tuon kyseisen aseen. Ensimmäisessä pelissä noin 5 laukauksen jälkeen lähti luisti irti. Oma mielipide: 2/5 koska aika jäykkä ladata, epätarkka, ei kestä ja huono muutenkin
- airsoftaloittelia
ittelläni on sama ja liipasin mekanismi on rikki tällä hetkellä huollossa maksan huollosta 60 €
- se.tyyppi.joka.ampu.sua
Itellä ollu viitisen vuotta täysin ehjä kolme vuotta sitte alumiiniset viri osat (jousenohjain,jousi,mäntä) vakio lähöt oli 135 nykyään 170 tarkkuus 4/5 sais tarkkuus piipulla ja uudella hoppikammiolla paremman kannattaa ostaa!
- se.tyyppi.joka.ampu.sua
5 vuotta eikä ikinä rikki ;)
- Airsoft.Sniping
Ite olen 11v 143cm ja haluaisin airsoft sniperin hinta olis 100-170 olen airsoftannut 6kk ja porukkaa on 4-10
- softauksestakiinostunut
Missä?
- SoftaajAair
Suosittelen myös jos olet isompiin tapahtumiin menossa vara asetta ihan honkkarista saa 50€ kaasupistooli
- softis2
Meillä Honkkari myy tätä samaa asetta https://www.proairsoft.com/airsoft/kaasutoimiset-aseet/co2-pistoolit/cybergun-colt-m1911-co2-pistooli-p-217.html 55€
- Sotija
Kaveril pari vuotta ollu ja nyt ostan sen siltä ja kelpaa hyvin noin 10hengen kaveri porukas.
- Mb08
Ite suosittelisin tilaa TaiwanGunista Well mb08. On tarkka ja halvempi.
- Anonyymi
Ei kannata ostaa tulee hirveesti kummituksia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214