Olisiko aika harkita pakolaisten vastaanoton pysäyttämistä, ainakin väliaikaisesti? Pysähdyttäisiin miettimään, miten saamme maassa jo olevat työllistettyä, ennen kuin otamme lisää työttömyystilastoja koristamaan. Vaikka kuinka haluaisin itsekin auttaa esim. kovia kokeneita somaleja, mutta onko tässä nykyisessä systeemissä enää mitään järkeä? Vain pieni osa työkykyisistä somaleista käy töissä, ja useimmat näistäkin työpaikoista on tehty varta vasten vain somaleja varten.
Pakolaisten vastaanotolle stoppia?
3
127
Vastaukset
- iso d
missä ne poloiset "sotalapset" sitten voisivat elää herrakansan elämää vailla velvotteita? ei maailmassa enää montaa paikkaa ole, missä elämä on ilmaista?
ja vaikka elämä olisikin, niin eivät autot, ajokortit, kännykät, niihin puhuminen, satelliittilautaset, telkkarit yms???
tässä ollaan jo ihmisoikeuksien äärellä. eikö rikas ja yltäkylläinen elämä kuulu mielestäsi somaleille siinä kuin suomalaisillekin? missä on tasavertaisuus, missä toiseuden hyväksyminen?- Lib.porv
Toki kuuluu, mutta miksi minun pitäisi maksaa se?
- Nähnyt
Tuo on niin totta ja voin vain todeta, että asiat ovat vielä hullummin muualla Euroopassa.
Onneksi Suomessa on kylmä talvi, niin ei ole miljoonaa pakolaista tulvimassa sisään. Niinkuin vaikka Saksassa ja Italiassa ja Ranskassa.
Saksassa on 5 miljoonaa turkkilaista, se on yhtä paljon kuin Suomen koko kansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717