Olen ajatellut lähteä mukaan johonkin yhdistys-toimintaan kun ei muuten noita edes hyvänpäivän-tuttavia tunnu löytyvän. Olen yrittänyt netistä hakea mutta aika vähissä näyttävät olevan.. En ole uskonnollinen joten iso osa yhdistyksistä "tyrmääntyy" jo sillä perusteella. Olen myöskin työelämässä eikä - ainakaan toistaiseksi - ole henkinen puoli niin krampissa että kriisiapu-yhdistyksiä olisi tarve. Tosin en tiedä kauanko menee tän yksinäisyyden kanssa jaksamiseen ennenkuin aivot lyö tenkkapoon....
Siis kyselen nyt onko Pirkanmaalla semmoisia yhdistyksiä joissa jäsenet perustajat olisi tuttuja yksinäisyyden, ujouden, esiintymispelon (stp) kanssa ja haluaisi näistä peikoista eroon yhteisen tekemisen, juttelun, harjoittelun ym. käytännön toimien avulla. Olen kylläkin naimisissa joten vastakkaisen sukupuolen seuraa "silleen" en hae, mutta muuten olen hyvin yksinäinen eikä ole edes ns. työkavereita vaikka työelämässä olenkin.
Pirkanmaa?
yks uus jäsen?
0
144
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021717
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 781351
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741111- 691011
- 38982
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975