E-Epa - mihin vaivoihin ollut tehoa?

toiminut.

Mihin kaikkiin vaivoihin tuosta ollut hyötyä?

Itselläni ainakin yhteen luultavasti. Olin autokolarissa vuonna 2003 ja sen jälkeen kärsin kovista päänsäryistä aluksi muistaakseni yhtämittaisesti 2 vk ja pelkäsin lukinkalvonalaista verenvuotoa. No, sitten kivut hellittivät joksikin aikaa. Opiskelin tuolloin ja kerroin niistä kurssikaverillenikin. Hänen pojalleen oli sattunut myös joskus onnettomuus, jossa lyönyt päänsä. Kun kerroin, että minulla kivut ovat poissa ja palaavat taas ehkä kuukauden päästä tms, niin hän totesi, että niin teki hänekin pojallaan ja että 7 vuoden päästä tuosta pojalle tuli epilepsia. Minua alkoi harmittaa, tuleekohan minullekin? Törmäsin Tolosen E-epa kalaöljymainokseen, päätin kokeilla enkä halunnut todellakaan sitä epilepsiaa. Aloin käyttää 500mg:n kapselia, en muista montako otin päivässä. Vähitellen kivut aloivat vähentyä ja harvenivat. Mutta muistaakseni vielä 2006 päässä oli muistutusta kolarista, siis tyyliin muutaman kuukauden välein. Käytin vuosia tuota tuotetta. Nyttemmin en enää muista, että moisia kipumuistutuksia olisi edes ollut eikä epilepsia ole ainakaan vielä puhjennut. Olen ollut käyttämättä kalaöljyjä välillä pidempäänkin, varmaan viimeksi vuonna 2008 Tolosen kapseleita söin, joitain muita välissä joku purkki ollut. Muttei säännöllisessä käytössä. Nyt sitten on taas Tolosta 650 mg tällä kertaa, mutta toiseen vaivaan. Luulen, että noiden kapseleiden vaikutus tulee pitkässä juoksussa.

4

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uupunut

Joo vaikutukset todella tulevat pitkässä juoksussa, itse aloin saada paniikkioireita kalaöljytiivisteestä talvella. Olin käyttänyt kalaöljytiivistettä vuodesta 2007. Eilen otin taas yhden ja tänään on ollut oireilua. Luultavasti se öljy ei niin vaan häviä elimistöstäni, jota on siellä varmaan jonkinlainen yliannos tunnollisen säännöllisen käytön vuoksi. Kalaöljytiiviste on kuulemma stimulantti, joten se vaikuttaa aivotoimintaan kuin stimulantti. Se todennäköisesti nostaa minulla serotoniinitasoja niin, että serotoniinipiikki saa serotoniininkerääjät yliaktiivisiksi, jolloin minulle tulee serotoniinivajetta ja siitä paniikkioireilua. Näiden litkujen kanssa ei kannata leikkiä.

• vaihtoehto b

Voi myös olla, että kummallakaan teistä oireiden muutokset eivät ole millään tavalla liittyneet Matti Tolosen nimellä mytäviin lisäravinteisiin.

• toiminut.
        vaihtoehto b kirjoitti:

Voi myös olla, että kummallakaan teistä oireiden muutokset eivät ole millään tavalla liittyneet Matti Tolosen nimellä mytäviin lisäravinteisiin.

Ei välttämättä, mutta huojensi ainakin psyykkisesti se mahdollisuus, ettei epilepsiaa tulekaan. Terveytta saa yrittää edistää. Melkoinen pelko mulla oli kolarin jälkeen mahdollisesta epilepsiasta, kun kurssikaverikin hieman "pelotteli" lapsensa kokemuksen perusteella. Voi olla, että oireet olis ilman e-epaakin hävinneet, mutta minusta kuitenkin hyvä, että ylipäänsä kipuoireet hävisivät päästä. Johtui se sitten e-epasta tai ei.

• pelottelulla rahaa
        toiminut. kirjoitti:

Ei välttämättä, mutta huojensi ainakin psyykkisesti se mahdollisuus, ettei epilepsiaa tulekaan. Terveytta saa yrittää edistää. Melkoinen pelko mulla oli kolarin jälkeen mahdollisesta epilepsiasta, kun kurssikaverikin hieman "pelotteli" lapsensa kokemuksen perusteella. Voi olla, että oireet olis ilman e-epaakin hävinneet, mutta minusta kuitenkin hyvä, että ylipäänsä kipuoireet hävisivät päästä. Johtui se sitten e-epasta tai ei.

Juu näin se tolosmatin ja vastaavien liiketoiminta menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe