Hermostuttaa kaikki viralliset tilaisuudet, hautajaiset on sieltä pahimmasta päästä... Voinko pukeutua harmaaseen pitkähihaiseen neulemekkoon, jos käytän sen kanssa mustia sukkahousuja ja mustaa huivia?
Lähdetään siitä oletuksesta, että kyseessä perinteiset hautajaiset. Olen ollut tilaisuuksissa, joissa omaiset ovat olleet rohkaisevia vähän iloisempia vaateparsiakin kohtaan, mutta tässä tapauksessa kyse on perusjähmeistä suomalaisista monttubileistä.
Iskee paniikki että pitääkö lähteä mekko-ostoksille... en omista suoria mustia housujakaan, vain pillifarkkuja ja niitä en hautajaisiin pidä sopivaksi.
Harmaata hautajaisissa naiselle?
Hakusessa...
2
231
Vastaukset
- Pipepo
Ihan varmasti voit mennä hautajaisiin tuossa mainitsemassasi asusteessa. Minulla ainakin on pääsääntönä se, etten pukeudu räikeisiin ja kirkkaisiin väreihin hautajaisissa.
- itsekkin
uskon,että asusi olisi aivan sopiva ja hillitty..Harmaa ja musta yhdessä upeat värit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197