Hauck yhdistelmärattaista

Jeeppipeeppi

Onko kellään kokemuksia? En ole törmännyt nettikauppohinkaan joissa näitä myytäisiin. Tori.fi sivulla on myynnissä uudet yhdistelmät, mutta mietityttää että onkohan ne hyvät..

Kerro jos jotkin muut ovat olleet tosi hyvät käytössä, vinkkejä otetaan vastaan!
Meillä esikoistytöllä on ollut emmaljungat, jotka oli ihan ok, mutta en halua niitä enää. Sitten rattaina Mamas&Papas Sola, niihin saisi vaunukopan, mutta niissä ei ole jousitusta ollenkaan..

1

187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei enää hauckeja

Meillä oli Hauckin yhdistelmät (Esprit-kuosilla). Jos pitäisi uudestaan valita, en ostaisi niitä. Nuo tosin oli vuoden 2007 mallia, en tiedä ovatko muuttuneet.
      Ongelmia:
      - leveä akseliväli, hankala mahtua bussiin esim
      - raskaat työntää, varsinkin isompaa taaperoa naama itseen päin
      - kumit puhkesivat toooodella usein
      - työntöaisan nivel rikkoutui (omasta mielestäni ilman käyttövirheitä, ei kuljettu liukuportaissa tai muuten rasitettu ylimääräisesti) alle vuoden käytön jälkeen
      - lisäksi olin ostanut ne paikasta, joka ei välittänyt tippaakaan palautteesta tai asiakkaistaan. Nivelen rikkoutuessa jouduin itse maksamaan uudet nivelet ja reklamoimaan asiasta Saksaan. Sieltä lähetettiin kyllä uudet osat liikkeeseen, mutta kuulemma minulle ei kuulunut saada jo maksamistani uusista nivelistä rahoja takaisin. Hauckilla siis asiakaspalvelu toimi, nimeltämainitsemattomassa Espoossa sijaitsevassa liikkeessa (jota ei taida enää olla olemassa) ei todellakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe