Hei! Tänne voit kirjoittaa ''muka'' lemmikkisi kirjoittamia juttuja!
Moi! Olen 3-vuotias jämtlanninpystykorvauros Sulo. En oikein pidä metsästämisestä, mutta agilityssä olen yliveto! Tykkään kiusata veljeäni Rekoa ja leikkiä kaverini Jatan kanssa. Tykkään kävellä metsässä emäntäni kanssa. En pärjää näyttelyissä, koska minulla on kravatti(kielletty merkki jämttillä) Olen oikea herrasmies(toisinaan). Rakastan syömistä ja kierimistä lehdissä! Etsisin täältä Suomi24 sivulta kirjekamua. Sinun pitäisi olla mieluiten koira, mutta se ei ole välttämätöntä. Voit olla minkä ikäinen tahansa! Innokkaasti pörröistä kirjekaveria odotellen, Sulo
Minä olen...
1
84
Vastaukset
- saku-sekamanni
heippa vaan, Saku täällä. Olen ylpeesti kolmirotuinen ja täysoppinut toko-mestari. Harmi vaan että ihmiseni ei koskaan selvinnyt möllitokon alkeita pitemmälle. Sama juttu mätsäreissä. Käytiin nuorempana useinkin. Olin ehdottomasti fiksuin ja parastapaisin koira koko kehässä, mutta tuomarit mokomat katsoivat vain hurttamista olemustani ja sanoivat että eloisuutta puuttuu. Ja minähän en hypi kuin penikat jos yleisöä on katsomassa. ARVOKKUUS on tärkeintä, pitkööt ruusukkeensa. Meikäpaoika kulkee siivosti hihna löysällä ja tervehtii kohteliaasti pikku kielenlipaisulla ihailemaan tulevian ihmispentuja. Nyt olen siirtynyt eläkepäiviin, onhan jo 10- synttärit vietetty ja tohtorilta sydänpillerit saatu. Kirjekaverina voisi vielä näitä sosiaaliyhteyksiä harrastella. tv Saku sakemanni-labbis- hysky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229