Meri-Tuuli Lindström: Otappas katse vyötärön seudulle. Ei se rengas itsestään tule! Mmmpphh!
Huolestunut mieskatsoja
8
409
Vastaukset
- 996699
Ai mikä rengas? Ota sinä silmät käteen ja näet normaalipainoisen naisen.
- Ammattitaito
Arvostan kokkaustaitoa.
- vaihtelua naamoihin
No ei kyllä ko leidin vyötärö kiinnosta tippaakaan. Kyseinen leidi kuuluu minun näkökulmastani takuuvarmoihin kanavaltakarkottajiin. Usein mietin että onkohan hänellä mointakin sukulaista kanavilla töissä kun pomppaa jatkuvasti ruutuun - enkä ymmärrä miksi.
- Huvila ja Huussi
Ärsyttävän teennäinen vosu. Eikä ole edes ammatiltaan kokki vaikka
niin haluaa kaikkien ymmärtävän. Ruuan-laitto taito kyseenalainen.
Painukoon pois Tv:stä / julkisuudesta ja äkkiä !!- kokitta paras
Yhdyn mielipiteeseesi 101 prosenttisesti!!
- Valtsu
Minä muistan kyseisen tyttelin ikuisesti siitä, kun hän aikoinaan MoonTV:llä poltti stendarilla häpykarvojaan televisiossa. Ei kai tasoa voi tuosta enää laskea? Kannattaa kuitenkin hänen keitoksiaan maistellessa tarkistaa, ettei ole karvoja mukana..
- Mieskatselija
Jess!! Meri-Tuuli on lähtenyt ohjelmasta! Olikin aika turha se ruokaosuus tuossa ohjelmassa. Ja tämä uusi nainen, uuh! IIIHANA NAINEN! Jenni, mikä hymy, mitkä muodot, kelpaa katsella!
- dyrkkydyddeli
Riemu oli ennenaikaista - eiköhän vaan taas ilmestynyt ruutuun - no, eipä tarvitse huussikanavalle kääntää. Ihanko tosi se on karvansa kärventänyt ihan televisiossa??
No, jostain syystä kyllä istuukin paremmin moon-tv:n kärvennysohjelmaan kuin tähän huussiohjelmaan - joka piti olla ohjelma sisustuksesta kiinnostuneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294