Elikkäs tein pienen kyselyn airsoftiin liittyen, tuloksia tulen käyttämään airsoftia käsittelevässä tutkielmassani. Tutkielmaan en liitä nimimerkkejä, vain tiedot jotka saan vastauksista.
1.) Mistä päin Suomea olette? (Tarkka paikkakunta ei ole tarpeen, maakunta riittää esim. Uusimaa, Päijät-Häme, Pirkanmaa jne.)
2.) Mistä ostatte/tilaatte aseenne?
3.) Kuinka paljon porukkaa pelipaikallanne on keskimäärin per 1 viikonloppupeli?
4.) Minkä ikäistä porukkaa siellä noin keskimäärin liikkuu?
5.) Onko pelipaikallanne jokin tietty asesarja, joka on saavuttanut suuren suosion pelaajien keskuudessa? Valmistajan ja tarkan mallin mainitseminen on toki plussaa.
6.) Onko paikalla vastaavasti joku maastokuvio, joka on tullut suosituksi? Mikä? (Esim. flecktarn, woodland)
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
Airsoft-kysely
8
116
Vastaukset
1.) Kuopiossa 2.) Suurin osa ostaa Askartelukulmasta aseensa siellä asiantuntija myymässä hyväksi liikkekksi ollaan todettu. 3.) Arkena noin 5-10 viikonloppuna 10-20. 4.) Suurin osa 12v sitten on siitä vähän nuorempia ja vanhempia (kaikki tuntee toisensa). 5.) AK-47 sarja todella suosittu kaikilla paitsi yhdellä on AK-47 beta. 6.) Ei ole mitään yleistä.
- es Jonne
1). etelä savossa 2).pro airsoftista 3) 2-4 4)11-19 5) mossberg 590 ja ak47 (cybergun) 6)ei suosikkia
- CODfanboy
1) uusimaa
2) proairsoftista
3) 2-6 pelaajaa, joskus enemmän
4) 12-15 vuotiaita
5) paljon ak-47:ja ja gg:n m4-aseita
6) paljon BW-maastopukuja ja muuta sekalaista - JJJJGG
1.Uusimaa
2.Ostin 1. aseen Proairsoftista nyt aion ostaa Muovisotilaasta
3.5-13
4.12v-14v
5.3 erilaista M4 ja 2 MP5
6.BW 2€ takit lähes kaikilla (flecktarn) (varustelekasta) - The BeSt
1) Helsinki
2) Kaikki taitaa ostaa proairsoftista tai kavereilta
3) 2-8
4) 12-14v
5) Monella on kwc co2 pistooli taurus ja sig sauer sp2022 taitaa olla suosituimmat
6) Kellään ei ole edes maastopukua vaan kaikki softaa lökäreis ja maaston värises hupparis 1. Pirkanmaa
2.PCB Airsoft tai Nemesis
3. 20
4.Riippuu päivästä La 18v ja su 13v
5.Maruin aseet
6.Woodland, Desert, Urban, Swedish, Finnish M85 camosta löytyy- random pesukone
1 uusimaa, tuusula
2 proairsoft ja ehobbyasia
3 4-10
4 12-14 v
5 mossperg halppis haulikko
6 N/A - pro.airsoftaaja
1.)Pohjois-Savo, Siilinjärvi, Kehvo.
2.)Askartelukulmasta ja Leosportista.
3.)En ole viellä käynyt peleissä mutta olen pelannut aika paljon kavereitten kaa.Menen tänä kesänä Kuopio Airsoft Teamin peleihin. Kaveri porukassa jotain 15 luokkaa.
4.)8V.-14V.
5.)ak-47 ja m16/m4 myös Glockit suosiossa, marui, cyma/cybergun, g&g ja kwc.
6.)Woodland, flecktran ja OD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157