Kuivashampoo

kuivashampoo

Mikä on hyvä kuivashampoo, jota ei tarvitse harjata pois? Mieuiten suht. halpa ja jos saisi ostettua kaupasta, eikä netistä.

Olen kokeillut monia, niin marketistä kuin kampaamosta ostettuja, mutta ovat aika tehottomia, Ennemmin tuo tuuheutta kuin puhdistusta.

34

7645

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vbhjklö

no itse olen käyttänyt vasta biozelan kuivashamppoon lisäksi sunsilkin sekä scwarzkopf:in kuivashamppoota. Paras näistä on ollut Scwarzkopf.

• suosittelen

Herbinan kuivashamppoo on ollu mun suosiossa, ei muistaakseni maksa edes kymppiä. Tosin se on harjattava, jos ymmärsin mitä tuolla tarkoitat :)

• Itse olen myös löytänyt Herbinan kuivashampoo. Tosi hyvä ja halpa ja toimii. :)

• kauhea

Kokeilin juuri ensimmäisen kerran kuivashampoota ja juuri Herbinan - aivan järkyttävä. Tahmea ja voimakkaasti sähköistävä, vähän ehkä "puhdisti" mutta nuo sivuvaikutukset kauheita. Kirvelee/pistelee lisäksi hiuspohjassa. En laita kyllä toiste hiuksiin..

• kauhea
        kauhea kirjoitti:

Kokeilin juuri ensimmäisen kerran kuivashampoota ja juuri Herbinan - aivan järkyttävä. Tahmea ja voimakkaasti sähköistävä, vähän ehkä "puhdisti" mutta nuo sivuvaikutukset kauheita. Kirvelee/pistelee lisäksi hiuspohjassa. En laita kyllä toiste hiuksiin..

Okei anteeksipyynnön paikka Herbinalle - mun piti sitä ostaa mutta otinkin toisen- eli tämä kauhea tahmea olikin RAINBOWn kuivashampoo!

• itse tykkään

Klippoteket, vaaleanpunaisessa pullossa ja maksaa noin viisi euroa. Löytyy aika monesta paikasta eli Sokos, Vapaa valinta, Tarjoustalo, isommat marketit jne. En ole viitsinyt edes kokeilla muita kun tuo toimii ja on halpa. Huonona puolena on todella makea omenainen tuoksu, ei ehkä ole ihan kaikkien mieleen ja toivoisin hajustamatonta/miedosti hajustettua versiota samasta tuotteesta. En kuitenkaan itse huomaa tuoksua muuten kuin suihkuttaessa.

• Jhanna

Olen kokeillut useampia ja minusta tämä Klippoteket on ollut huippu. Antaa ohuille hiuksilleni myös tukea sopivasti. Suosittelen

• Kauppamixistä löytyy TIGI:n kuivashampoita parikin kappaletta,
      Rockaholic sekä Catwalk sarjoista löytyy omat tuotteensa.
      En sano, että ne ovat edullisia, mutta hyvin laadukkaita ja riittoisia !
      Ja mikä parasta, tuotteissa on ihanat tuoksut ja ne antavat hyvää volyymia ja poistavat hiuspohjan rasvaisuutta :)

Alekoodilla: ale5 saa 5 euron alennuksen tilauksesta, ja postikulutkin ovat tällä hetkellä 0€! :)

• 4754734

Perunajauho.

• Paras hinta-laatusuhde löytyy Four Reasons -linjan suihkutettavasta hiuspuuterista. Ei ole voimakkaan tuoksuinen kuten Schwarzkopfin market versio tai Klippoteket.

• 578476747

Minä olen pitänyt sunsilkin kuivashampoosta, tuoksuu ihanalle ja puhdistaa hyvin! Saa ostettua ihan marketeista.

• Saharassa ihan jees

Mikä näiden kuivashampoiden idea on? Eikö samalla vaivalla, että suihkuttaa kuivashampoota päähänsä ja harjaa pois, olisi hiukset jo pesty? Vai onko ideana se, että koska kuivashampoot kuitenkin jättävät rasvaa hiuksiin ja hiuspohjaan, tuntuu tukka "tuuheammalta"? Toivottavasti ihmiset eivät mene tähän halpaan tai joutuvat kamppailemaan hilseongelman kanssa. Sieniä tappavia hilseshampoita ei taida kuivina sentään olla, luojan kiitos.

• 5

Kun aamulla huomaat, että tukka olis kaivannut pesua ja sinulla on 5 minuuttia tukan laittamiseen, valitsen mielummin kuivashampoon ku käytän moninkertaisesti aikaa tukan pesemiseen, kuivaamiseen ja muotoiluun.

Sinusta en tiedä, mutta kuivashampoon käyttöön kuluva aika on minulla murto-osa siitä ajasta, mikä menee hiusten pesemiseen. Vaivakin on huomattavasti pienempi.

• Veden ystävä
        5 kirjoitti:

Kun aamulla huomaat, että tukka olis kaivannut pesua ja sinulla on 5 minuuttia tukan laittamiseen, valitsen mielummin kuivashampoon ku käytän moninkertaisesti aikaa tukan pesemiseen, kuivaamiseen ja muotoiluun.

Sinusta en tiedä, mutta kuivashampoon käyttöön kuluva aika on minulla murto-osa siitä ajasta, mikä menee hiusten pesemiseen. Vaivakin on huomattavasti pienempi.

Njaa, minulla hiusten pesu ei vie sen enempää aikaa kuin nopea suihkussa käynti ja ilman suihkua en ainakaan lähde minnekään. Hiukset "kuivaan" nopeasti pyyhkeellä, kampaan suoraksi ja menoks. Tukka on pitkä ja suora.

• ei aina voi pestä

Ne ovat käteviä esimerkiksi festareilla tai jos haluaa säilyttää hiusvärin pidempään.

• TRESemmé

Tresemmén kuivashampoo on hinta-laatusuhteeltaan oikein hyvä! Ja raikas tuoksukin, todennut tämän parhaaksi ainakin omalal kohdallani.

• FFDDCC
    • kokeilluttt

Itselläni on Herbinan tuuheuttavaa kuivashampoota. Minusta on ainaski tosi surkeeta! Vaikka yritän likaisiin hiuksiin saada puhtautta ja raikkautta niin sitä ei tule. Se tuo vain semmosen likaisen mattapinnan hiuksiin ja tuntuu kuin olisi suihkauttanut hiuslakkaa niihin. En suosittele. Tuoksu oli puoleensa vetäävä, mutta siihen se jäi. Ei ollut kallista niin siksi ostin, taisi olla jotain 5- € eli joko yli tai ali 5€. Mutta tietty kannattaa koittaa niin ite sit tietää ainaski et millasta oli.

• Klippoteket!

Itse käytin aiemmin Four Reasonsin suihkutettavaa hiuspuuteria, joka maksaa noin 10 euroa. Vaihdoin sen Klippoteketin omaan, joka on ominaisuuksiltaan sekä kuivashampoota että hiuspuuteria ja maksaa vajaa 5 euroa. Itse tosin tilasin varastoon juuri muutaman purkin Sokoksen verkkokaupasta hintaan 3 euroa/kappale. Sokoksen verkkokauppaan löytyy muutamia alennuskoodeja, joita kantsii käyttää. Toimituksen saa Sokokselle tai Emotioniin, eli tilaamisen ei pitäisi olla hankalaa. Sama melkein kuin kävisi sen itse tuotteen jommasta kummasta hakemassa, saa vain edullisemmin. Toimitus noihin ei siis maksa mitään. Vaikka nyt netistä ostaa haluakaan, niin ihan vinkkinä vain. :)

Mutta niihin hiuspuutereihin/kuivashampoihin. Itse tykkäsin molemmista, mutta Klippoteketiä lähtisin ennemmin suosittelemaan! Hinta edullinen ja sekä "puhdistaa" hiuksia että samalla muotoilee. Toimii ainakin minulla!

• mustapää.

Osis hiuspuuteri on tosi hyvä

• awes

Itse olen kayttänyt Biozellin kuivashampoota :)

• Schwarzkopf got2b rockin'it encore fresh dry shampoo. Itse olen tykännyt paljon. En ainakaan itse ole harjannut pois, tuoksuu hyvältä, päänahka tuntuu "raikkaammalta" eikä maksa paljoa. Lisäksi sitä saa useista kaupoista.

• NotSoSure

minulla on Biozell-kuivashampoota, mutten ole niinkään tyytyväinen. Haju on niin voimakas, että haisee voimakkaalta hiuslakalta koko aamupäivän ja iltapäivälläkin sen vielä huomaa haistamalla aivan läheltä... tosin käsittelyn jälkeen hiukset näyttävät TODELLA puhtailta ja eloisilta. jokaisen oma valinta mitä juuri siltä omalta kuivashampooltaan toivoo, mutta en suosittelisi tätä! :))

• Lantaa päähän

lantaa päähän blondit, niin karavaanin omistajan poika tykkää...

• -S-

Mitäköhän mie teen väärin kun on kolmen purkin kans käyny niin et kerran saan niistä laitettua ja sit ovat tyhjät? =O
      kaksi niistä oli sunsilk ja yksi Schwarzkopf got2b rockin'it....Nyt en enää uskalla uutta alottaa...Tuo schwarzkopf on ollu paras muuten tähän mennessä,hiukset tuntuu puhtaalta.Herbinasta jäi tahmaset hiukset..

• haloo..

Sille joka sanoo, että eikö olisi vain "järkevämpää" tai "helpompaa" käydä suihkussa, niin etkö ole kuullut, että hiuksia pitäisi pestä mahdollisimman vähän...

• vielä nykyaikanakin

höpö höpö, markkinamiesten skeidaa! Rasvainen ja likainen hiuspohja on ensinnäkin tosi ällöttävä ja hiuspohja kestää päivittäisen pesun. Itsellä on akne iho ja hiuspohja rasvoittuu joka päivä sen verran että joudun pesemään jotta näyttäisi siistiltä. Rasvoittuminen on solutasolla tapahtuvaa eikä siihen voi vaikuttaa pesemällä usein tai harvemmin, ajan kanssa rauhoittuu jos on rauhoittuakseen. Perintötekijöilleen ei voi mitään.

Jo 70-luvulla mainostettiin kuivashampooita, silloin vielä oli ok kun ei ollut lämmintä vettä joka taloudessa. Mutta nykyaikana kun on kätevä käydä suihkussa, niin en ymmärrä tätä kuivashampoon comebackiä.

• Näinnyt

2-3 kertaa viikossa pesua hiuksille. Ei ainakaan mitään 2 kertaa päivässä. Iho alkaa tuottajan lisää rasvaa ja pitää pian käydä 6 kertaa päivässä. Mitään kuivashampoo höskiä ei todellakaan tarvii silti käyttää.

• Veeeeeeeera

No ensinnäkin, eihän minun pitkä hiuksisena haittaa hevon vertaa päänahan kuivuminen. Niitä hiuksiani minä haluan säästää!! Shampoot kuivattaa hiuksia. Piste. Ja siis hiuspohjahan rasvottuu sitä mukaa, miten peset sen. Ite voin olla kolme päivää kastelematta hiuksiani. Kolmantena päivänä suihkautin vähän kuivashampoota aamulla ja avot, hiukset voi odottaa pesua iltaa asti. Oli aika jolloin pesin hiukseni päivittäin, seuraavana päivänä olivat taas pesun tarpeessa. Se on sellainen kierre tuo liika hiuksen pesu....

• itsmiiiii

Cutrinin uusi kuivashampoo on hyvä ja hintaki kohdillaan joku 13-14€

• hiusnauha

Käytän itse Four Reasons hiuspuuteria joka tulee spraypullossa. Ei ole voimakasta tuoksua. Mutta jos haluaa peittää tuoksua voi suihkuttaa esim hiuskiinnettä! :)

• onhyvää

Kannattaa kokeilla Björn Axén Styling Powderia. Paras mitä oon itse käyttänyt.

http://hintoja.com/?nimi="Björn Axén Styling Powder with Mattifying Effect _069812381000ika

• mahddis

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      127
      3565
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2366
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1473
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1438
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1301
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe