Suunnittelen toista ulkomaan matkaa. Olen siis täysin noviisi ulkomaanmatkailun suhteen. Haluaisinkin saada hyviä vinkkejä minne kannattaisi mennä. Eka reissu suuntautui Rodokselle. Mutta haluaisin kokeilla muitakin paikkoja.
Kohteessa pitäisi olla kaikenlaista kivaa tutkittavaa (nähtävyyksiä jne.), mieluusti muitakin kauppoja kuin turistikauppoja, aurinkoinen ja lämmin sää pitäisi olla mieluummin varmempi kuin epävarma, rantaakin pitäisi löytyä muutaman tunnin löhöilyyn. Eli mikä muu paikka täyttäisi nämä pikku vaatimukset kuin Rodoksen kaupunki?
Minne matkustaa?
Moonie
5
237
Vastaukset
- Jossupossu
Kreeta on myös ihan mukava paikka!:)
- travelbag
Kreetalle ehdottomasti, saari on suuri ja tarjoaa kaikille jotain mielenkiintoista joka makuun. Ja rantaa riittaa!
Siella paistaa aina aurinko ja keli on suotuisa verrattuna muihin saariin Kreikassa ja mannermaahan. Kokeilla voisi esim Sfakias joka sijaitsee saaren etelaosassa. Ei niin turistirysa. - Sidefani
Itse tykkään Kreikasta ja Turkista.
- espanjan rannikko
Barcelona tai costa brava näin myöhäiskesällä.
- Marjaleena39847
Täältä löydät vihjeet minne kannattaa matkustaa sekä yleistä tietoa matkailusta ks. www.halpamatka.blogspot.fi
Toivottavasti oli hyötyä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101