Mua kiinnostaa noin yleensä siis että automaatti ja tälläinen
koppimopon ja isomman auton välimalli.
Polossa näyttää olevan kyllä melko ankee toi kojetaulunväri,
mutta niin se on joissain muissakin, en ymmärrä miksi
pitää tehdä noin saamarin ankeen värinen kojetaulunväri.
Musta väri olisi jo ihan toista.
Nykyinenkin auto on automaatti ja automaatista tuskin
aion luopua koska kyllä ajamisesta nauttii enemmän
ilman sitä kytkinpoljinta.
http://www.volkswagen.fi/VV-Auto/VW_Images.nsf/6R1-3-W4B_B4B4.jpg
http://www.volkswagen.fi/VV-Auto/VW_Images.nsf/6R1-3-W4B_4Q4Q.jpg
Uuden mallin polo on kyllä aika onnistunut
12
400
Vastaukset
- FFWSSW
Kattelin että mallistossa on 90hv ja 105hv mallit :) Mitähän järkeä
tälläisissä tehoeroissa on pitää mallistossa tai ylipäätään edes
erikseen myydä.- uusi poloilija
Kevyessä autossa pienemmätkin tehoerot tuntuvat. Valitsemalla isompitehoisen suurin vääntö nousee 15 Nm & suurimman väännön kierrosalue levenee yli 500 rpm, kiihdytysaika laskee 0-100 km/h yli sekunnilla ja sallittu jarrullinen perävaunumassa nousee 200 kg ( 20%). Saattaahan tuo hyödyttää, jos mökille mentäessä on mukana perhe ja peräkärryssä rakennustarvikkeita.
- uusi poloilija
Eikö kiinnostaisi Polon ja koppimopon väliin sijoittuva A-segmentin Up? Tällä hetkellä maahantuojan sivuilla ei ole automaattia, mutta sellainenkin on olemassa. Kojetauluun saisi väriä.
http://www.volkswagen.fi/VV-Auto/VW4.nsf/0/A7EF839785991982C2257958003CE05F?OpenDocument
http://tekniikanmaailma.fi/autot/ajettua/ajettua-volkswagen-up- wxxxwwxwxwwx
Ei taida kiinnostaa, yleensä näissä pienimmissä koppimopoissa ei
enää riitä istuinominaiuudet jostain syystä vaan ne on tehty
enemmin 160cm kokoisille naisille. Vaikka sinne voisi laittaa sen
isommanauton penkin yhtähyvin niin homma toimisi,
tämä kokemus oli aikoinaan aegosta, penkki oli kuin saunajakkara aikka
auto on melkein samankokoinen kuin yaris ja sen penkit voisi olla aegossakin.
Mutta automaatti puuttuu niin en mene edes koeajamaan. - uusi poloilija
wxxxwwxwxwwx kirjoitti:
Ei taida kiinnostaa, yleensä näissä pienimmissä koppimopoissa ei
enää riitä istuinominaiuudet jostain syystä vaan ne on tehty
enemmin 160cm kokoisille naisille. Vaikka sinne voisi laittaa sen
isommanauton penkin yhtähyvin niin homma toimisi,
tämä kokemus oli aikoinaan aegosta, penkki oli kuin saunajakkara aikka
auto on melkein samankokoinen kuin yaris ja sen penkit voisi olla aegossakin.
Mutta automaatti puuttuu niin en mene edes koeajamaan.Koppimopoilla tarkoitetaan yleisessä kielenkäytössä mopoksi rekisteröitävää ajoneuvoa, jossa on neljä pyörää ja umpikori. Up rekisteröidään henkilöautoksi, jolla saa ajaa moottoritielläkin.
Pienimmät henkilöautot taasen erotellaan vähemmän virallisesti A- ja B-segmentteihin. Edelliset (Up, Aygo) ovat noin 3,5 metrin pituisia ja jälkimmäiset (Polo, Yaris) neljän metrin luokkaa. - wxxxwwxwxwwx
uusi poloilija kirjoitti:
Koppimopoilla tarkoitetaan yleisessä kielenkäytössä mopoksi rekisteröitävää ajoneuvoa, jossa on neljä pyörää ja umpikori. Up rekisteröidään henkilöautoksi, jolla saa ajaa moottoritielläkin.
Pienimmät henkilöautot taasen erotellaan vähemmän virallisesti A- ja B-segmentteihin. Edelliset (Up, Aygo) ovat noin 3,5 metrin pituisia ja jälkimmäiset (Polo, Yaris) neljän metrin luokkaa.Oli miten oli mutta ok, ei tässä pilkun viilausta kaivattu :) Kiitos kuitenkin täsmennyksestä.
- justjust
wxxxwwxwxwwx kirjoitti:
Ei taida kiinnostaa, yleensä näissä pienimmissä koppimopoissa ei
enää riitä istuinominaiuudet jostain syystä vaan ne on tehty
enemmin 160cm kokoisille naisille. Vaikka sinne voisi laittaa sen
isommanauton penkin yhtähyvin niin homma toimisi,
tämä kokemus oli aikoinaan aegosta, penkki oli kuin saunajakkara aikka
auto on melkein samankokoinen kuin yaris ja sen penkit voisi olla aegossakin.
Mutta automaatti puuttuu niin en mene edes koeajamaan.ostin uuden polon pituus minulla 186 ja painoa 94 ratin ja penkin säädöt riittää todella hyvin ja ajettavuus on todella hyvä kannatta käydä koeajamassa ennen kuin sanoo asiasta mitään,poloa saa myös dsg automaatilla.
- Ylikallis koppero
Polo on uutena järkyttävän hintainen. Hitusen lisää ja saat EX-varusteisen uuden Kia Ceedin tai Hyundai I30:n jotka ovat jo Autoja, eivät koppimopoja. Ja tekniikka kestää ja pitkä takuuaika, volkkarit eivät kestä ja saa tapella takuukorjausten kanssa Keskon kanssa.
Unohda moinen ja osta kerralla pykälää isompi Auto.- egefcsc433333
Mun nykyinen auto on sen verran hyvä että mihinkään kiiaan tai hundaihin
sitä nyt vaihtamaan mene.
Saisi nuo kiiahyndait tiputtaa puolet pois hinnoistaan että saisi markkinoita.
Heti ollaan kilpailemassa samoilla hinnoilla merkeillä joista kukaan
tiedä mitään.
- uusi poloilija
"Hitusen lisää ja saat..."
Halvimmat autoverolliset listahinnat:
- Kia Ceed 1.6 ISG EX EcoDynamics: 22.490 €
- Hyundai i30 5d 1,4 MPI 6MT ISG Classic: 18.990,00 €
- VW Polo Trendline 1,2 51 kW (70 hv) 2-ovinen: 16.182,65 €
Että sellaisia tuhansien eurojen 'hitusia'. - fff3dddd3333
Ei ole liikenteessä kyllä kun kattoo poloa ja golffia niin kovin suurta eroa,
melkein vaikee jo tunnistaa kumpi edes oli. - itse ajan käytetyllä
Tää nykyinen Polo on helkatin komea pirssi ja mahtava ajettava varsinkin tuolla 105 hv:n TSI-koneella ja "DESG":illä. Mutta mutta. Auton lämmityslaita on aivan käsittämättömän surkea! Pitkään täytyy ajaa nollakelilläkin jotta alkaisi antaa lämmintä ja silloinkin joutuu tyytymään haaleaan henkäykseen. Mistä johtuu että samoilla moottoreilla esim. Seatissa lämmintä pukkaa nopeasti ja PALJON? Mutta Kolinawaagenissa joutuu palelemaan henki huuruten. Outoa, kovin outoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259