Sokkotreffit-palvelu avattu taas
15
3016
Vastaukset
- gwfsfas
Ennen oli ainakin paras netti treffipaikka :)
- 1125895
Hyvä että joku ymmärsi toimivan formaatin päälle...toinen mielenkiintoinen vähän vastaava on sutinaa.fi, siinä voi sitten määritellä olinpaikkansakin :)
- pelimieshlö
mites sutinaa-sivulta saa sen käymänsä jäljen pois siitä kartalta vai onko se ikuinen siellä:( toivottavasti ei kukaan toinen mee sille sivulle mun koneelta, käry käy:(
- sutinaa.fi
pelimieshlö kirjoitti:
mites sutinaa-sivulta saa sen käymänsä jäljen pois siitä kartalta vai onko se ikuinen siellä:( toivottavasti ei kukaan toinen mee sille sivulle mun koneelta, käry käy:(
Karttamerkintä katoaa näkyvistä viimeistään 5 minuutin kuluttua siitä, kun käyttäjä on poistunut palvelusta. Sijainti on summittainen ellei käyttäjä ole itse raahannut karttamerkkiä kotiosoitteensa kohdalle.
http://sutinaa.fi
- sokkoilija
Lisää väkeä vaan kaivattaisiin!
- atm.
Mitähän nainen tuumaisi kun tällänen ruma atm tulisi sokkotreffeille pilamaan niiden päivän. Varmaan lähtis karkuun juosten
- Hähä! :D
Nainen on. atm.
Muista laittaa jatkossa Hähä! :D [TM] niin muut ei pääse käyttämään tuotemerkkiäsi.
Hähä! :D
hiljasta on sutinaa sivulla :)
- sutinaa.fi
Hiljaiseloa vastaan voi taistella jättämällä pidempiaikaisen ilmoituksen, jossa kertoo milloin on seuraavan kerran paikalla. Ilmoitus näkyy karttamerkkinä ja on näkyvillä jonkin aikaa palvelusta poistumisen jälkeenkin (tällä hetkellä vuorokauden).
http://sutinaa.fi
nyt on siellä viesti :)
- tylsiä miehiä
testasinpa juuri ko. saitin.. vähän naisia ja enemmän miehiä oli tarjolla..
ja, niinhän siellä seksiä oltiin heti haluamassa - sokkona! - sutin
Sutinaa.fi sivuilla on niitä palkattuja viestittelijöitä, jotka viestittelee niin pitkään kuin kolikot riittää.
Mitä samperin järkeä siinä nyt on?
- Tosisokee
Vieläkö tämä on toiminnassa ja jos on niin käykö tuolla ketään ?
- Anonyymi
Joo, se on pahimmillaan juuri tuollaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229