Moikka!
Minulla on viisi naaras- ja yksi uros pläty ja epäilen että yksi niistä on raskaana. Olen lukenut paljon siitä tummasta renkaasta, mutta sitä on vaikea havaita tuuolta minun plätyltäni, koska se on väriltään jo valmiiksi tumman pilkullinen. se on pullakan oloinen ja pysyttelee pohjan läheisyydessä erillään muista ja uros liikuskelee sen lähettyvillä usein... Joten onko mahdollista että se saa poikasiä lähiaikoina?
Mistä tunnistan onko plätyni raskaana?
Mietiskeliä
1
152
Vastaukset
- ©.
Uskon hyvin vahvasti, että jo Heinäkuun lopulla sinulla on monta plAtya lisää ellei muut kalat niitä munia syö. Jos haluat varmasti poikasia hommaa kudetus akvaatio ja siihen 1koiras ja 2-3 pulskinta naarasta. Platyt lisääntyy erittäin tiuhaan joten voit pitää aina muutaman poikueen mutta anna kalojen aterioida rauhassa omilla munillaa jottei tule ylikansoittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897