...rakas mieheni että olen täysin kypsä sinun juomiseesi ja riehuumiseesi. Anteeksi etten siedä enään sinun kaljalle löyhkäävää hengitystäsi tai lähennysyrityksiäsi. Anteeksi etten siedä enään sinua pitkän yhdessä olomme jälkeen.Anteeksi että että etsin sinusta enään vain niitä huonoja puoliasi. Hyvät puolesi ovat jääneet alkoholihuurujesi jalkoihin mikä on sinänsä surullista koska minä niin rakastin niitä sinun hyviä puoliasi. Rakastin sinua. Nyt tunnen enään syvää ahdistusta ja inhoa sinua kohtaan.Olet pitänyt minua kuin orjaa ja kontrolloinnut tekemisiäni liikaa ja yksi asia mitä itseltäni pyydän anteeksi on se että heitin useita vuosia elämästäni hukkaan enkä herännyt kuin vasta äskettäin kylmään totuuteen. Minä niin rakastin ja olisin rakastanut mutta jos viina menee perheesi edelle niin on turhaa enään taistella rakkautemme puolesta! Mene! Tuhoa elämäsi!...Olethan siihen lähes koko elämäsi pyrkinyt. Mene! Tee mitä lystäät mutta älä itke sitten kun tajuat että sinulla oli rakastava perhe!Mene!
Anteeksi sinulle...
-Nainen-
1
650
Vastaukset
- toinen nainen
kirjoittamani juttu. Ero on väistämätön.
Ymmärrän tuntemuksia hyvin. Ahdistus on
ollut suuri, on edelleen .. miten hän
pärjää eron jälkeen. Mutta itsestään on
pakko huolehtia, siitä suosta on lähdettävä.
Jaksamisia Sinulle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066