Uppsalaan vaihto-opiskelemaan!?!

telttailemaan(ko?)

Olen lähdössä syyslukukaudeksi Uppsalaan vaihto-opiskelemaan ja olisi mukava kuulla, jos on muitakin suomalaisia lähdössä sinne samoihin aikoihin :) ?? Ja sitten vielä asunto-ongelmasta, eli onko kellään mitään ideoita, mistä kämppää voisi alkaa metsästää.. opiskelija-asunnot tuntuvat olevan tosi kiven alla..

6

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnigaste

Pistin viestin jo tuonne aikaisempaan keskusteluun, mutta pistän myös tähän omaan keskusteluun. Eli olen hakenut opiskelupaikkaa syyslukukaudeksi Ruotsista, mm. Uppsalasta. Jos saan opiskelupaikan Uppsalasta, niin olisin mahdollisesti kiinnostunut kimppakämppäasumisesta kanssasi, vaikka suoritankin koko tutkinnon.

Heinäkuun puolivälissä tulee ilmoitus opiskelupaikasta, joten tiedän silloin paremmin.

• K

Heippa! Mä oon kans lähdössä syyslukukaudeksi Uppsalaan opiskelemaan, joten jos vaan vinkkejä kämpän suhteen löytyy niin otan ilomielin vastaan! Itse en edes voi hakea opiskelijaasuntoja, sillä he eivät ota hakemusta vastaan kun tilanne on niin huono...ilmeisesti teilläkin sama tilanne? Mistäs päin Suomea muuten olette ja mitä olette menossa Uppsalaan opiskelemaan? :)

• kunnigaste

Itse olen Pirkanmaan seudulta ja olen hakenut opiskelemaan psykologiaa ympäri Ruotsia. En tiedä vielä pääsenkö mihinkään, ja jos pääsen, niin en tiedä vielä mihin yliopistoon, koska tulokset tulevat heinäkuun puolivälissä. Tilanne näyttää kyllä huonolta, koska kirjoitukset meni mönkään. Pääsypisteet ovat niin korkealla että hirvittää :D

• sjuksköterske
    • S

Moikka

Itse lähden vaihtoon Uppsalan yliopistoon syksyksi.
      Kämppä löytyi yliopiston kautta.

• K

Kiva kuulla, että on muitakin Uppsalaan vaihtoon lähtijöitä. Mitäs olet menossa opiskelemaan? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3022
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1709
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1642
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe