tässä olisi tarkoitus lähteä taas matkalle kesällä, mutta paikka on vähän auki vielä, koska viime kesän Bulgarian reissu meni pieleen lapsiperheiden vuoksi. Samassa paikassa lasten kanssa ei vaan tuppaa onnistumaan tuo aikuisten porukalla lomailu.
-Hotelliin päästessä aulassa on vastassa hermoja kiristävä huuto- ja itkukonsertti, joka jatkuu pitkin lomaa kiristäen muiden lomailijoiden hermoja.
-Uima-altaalla ei voi rauhassa oleilla, kun jostain ilmestyy aina vähintään yksi pallero, joka karjaisee -iskä kato! Ja hyppää altaaseen kastellen kaikki altaan reunalla oleilevat.
-Lomalla tuppaa myös tuo iloliemi maistumaan ja jos erehdyt pienessä (tai suuremmassa) sievässä osumaan pikkupalleroiden vanhempien silmiin, joudut lopun lomaa sietämään näiden ihmisraukkojen nyrpeitä naamoja ja kuiskintaa siitä kuinka huonosti jotkut käyttäyttyvät lasten nähden.
Minun lomani on kuitenkin juuri minun, eikä heidän tehtävänsä ole arvostella minua siitä kuinka sitä vietän tai en vietä.
Useat tuttuni jättävät pienet lapsensa yleensä hoitoon loman ajaksi, koska ovat myös itse huomanneet, ettei sen ikäisten ole sopivaa viettää aikaansa samassa paikassa lomasta nauttivien aikuisten kanssa.
lapsivapaat hotellit yleisimmiksi
lomalla rentoudutaan
2
105
Vastaukset
- pirjo
aivan samaa mieltä!!!"!!!!!!!!!!!!!!
- ÄITEE!!!!
VOI JUMALA-AUTA!!! Olet aivan sairas! Lasten vihaaja!!! Lapsillakin on oikeus lomailuun ja viettää juuri sellainen loma kuin he haluavat! Mene itse räkälöihisi ryyppäämään, ei tarvitse lapsiperheiden lomaa tulla pilaamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107010- 954511
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524237Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492579
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191862