Olen 19-vuotias työssäkäyvä opiskelija Lohjalta ja etsin itselleni pitkäaikaista vuokra-asuntoa (1h-2h) Lohjan alueelta, miellellään Virkkala-Routio väliltä. Asunnon tulisi olla hyvässä/tyydyttävässä kunnossa ja muuttovalmis kesän/alkusyksyn aikana.
Olen asunut kaksi vuotta vuokralla kerrostalossa, vuokraisäntä on ollut tyytyväinen asunnon hoitoon, kuin myös säntilliseen vuokran maksuun. Omistan kaksi kissaa joten asunnon tulisi olla niille sopiva.
Vuokra saisi olla enintään 550 € /kk (jos asunnossa on laistettu parveke vuokrassa voidaan joustaa)
Jos sinulta löytyy sopiva asunto otathan yhteyttä: marika-h@hotmail.com
Halutaan vuokrata yksiö/kaksio LOHJALTA
_marika-
2
1341
Vastaukset
- 6x asuntoa lohjalla
hei. löytyy 2h k lohjan keskusta .v 650e kk
- Anonyymi
Hei
Vieläkö asunnontarvetta on? Meillä vapautuu hyväkuntoinen kaksio Ojamonharjulla Lempinkatu 5. Parveke on lasitettu. Vuokra 610 e vesimaksu käytön mukaan. Ota yhteys sp: markku.heinonen@kotiposti.net
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882