Harrastan Combat Hapkidoa ja seurassa jossa käyn on minun lisäkseni vain yksi nainen ja miehiä käy noin 20. Ihmettelen miksei enempi joukko naisia ole kiinostuneita tästä itsepuolustus lajista??
Lajin tekniikat eivät vaadi paljoa voimaa jos ne tekee oikein ja tästä syystä pidän tästä lajista. Vaikkakin olen huomannut ilmiön että osa lukoista ei toimi niin hyvin naisille kuin miehille.
Siitä huolimatta vaikka kaipaisin salille enemmän naisia ovat miehet osoittautuneet paremmiksi harjottelu pareiksi, sillä he eivät kilju vaikka vähän sattuisikin. Eivätkä he turhia rupattele treenin aikana vaan treeni aika käytetään hyvin tehokaasti.
Silti olisi hienoa jos me naiset emme olisi vähemmistö, koska naisissa on paljon lahjakkaita. Ja minusta jokaisen naisen olisi hyvä osata edes vähän itsepuolustustaitoja. :)
Kiitos etukäteen vastaajille!
Combat Hapkidoa naisille
CH woman
1
140
Vastaukset
- Hapkidoin
Combat hapkido seuroja on suomessa aika vähän ja niitä ei ole mainostettu juurikaan, vaikka laji on hyvä. Hipkolla harjoittelee jonkin verran naisia Combat hapkidoa. Tampereelta tiedän vain yhden naispuolisen. Oletkohan sinä juuri se tietämäni nainen. Voit tulla vierailemaan Hipkolle milloin vain ja pääset harjoitelemaan myös naisten kanssa. Hipkolla ja Hapkidokoulussa harjoitusohjelmat ovat samanlaiset Combat hapkidossa, joten vierailu toisessa seurassa on helppoa ja onhan se muutenkin mukavaa tavata muita saman lajin harrastajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337