- Olen ihan mukava ja rehellinen suomalainen nainen ja haen ihan mukavaa suomalaista miestä, jonka syliin käpertyä
- Etsin aikuisten oikeesti kumppania jakamaan elämän ilot ja surut kanssani. Et pety!
- Oletko karannut, eronnut, vai muuten vapaa? Carpe diem! Ei pelimiehille
- Olethan katu-uskottava, katsenkestävä ja komeaksi kehuttu, jolla ei ole luurankoja kaapissa
- Minusta saat seuraa syksyn pimeneviin iltoihin, jos viet jalat alta, jos kemiat kohtaa
- Etsin itsevarmaa, huumorintajuista, omillaan toimeen tulevaa nallekarhumaista miestä
- Vaan sisäinen kauneus merkitsee, ei ulkonäkö (kuulostaa tämäkin uskottavalta)
- Etsin tositarkoituksella loppuiän kestävään parisuhteeseen (ei sexiä), jolla perusasiat kunnossa
- Baareista en ole sinua löytänyt ja pelkän seksiseuran etsijät älkää vaivautuko
- Olen kuuskymppinen, sporttinen ja nuorekas poikamies, ikähän on vain numeroita
- Olen puolivallaton suomalainen poikamies ja haluan tavata sut kahvin merkeissä
- Olen urheilullinen, akateeminen ja vaativassa ammatissa oleva, itsestään huoltapitävä mies
- Juon viiniä vaan hyvässä seurassa ja musiikkimakuni on laidasta laitaan
- Olen ajatellut aloittaa urheilun (kuulostaa uskottavalta)
- Tule kanssani jakamaan elämän ilot ja surut, meillähän on vaan yksi elämä. Jos kolahtaa niin..
- Olen sisäsiisti, rehellinen ja uskollinen, sopusuhtainen pilke silmäkulmassa oleva naisenalku
- Olen ainen, joka tietää mitä haluaa ja jolla kaikki hyvin, vain sinä puutut. Olen sinut itseni kanssa
- Olen miehen kokoinen, kaikkiruokainen, sopusuhtainen miehenalku, jolle kaikki käy
- Olen naisellisen pyöreä, muodokas, nauravainen, rehellinen ja lapsirakas suomalainen nainen
- Vanhuus ei tule yksin, mutta paistaa se päivä vielä risukasaankin
- Ei taida sulla olla lääkitys kohdallaan, hanki elämä!
- Elämä ei ole yksin ruusuilla tanssimista ja en kaikkea purematta niele
- Peräkammarin poika, josta en innostu, älkööt vaivautuko
- Elämässäni on kaikki hyvin, mutta jotain puuttuu. Elät vaan kerran..
- Elämä on (HILJAA!! HILJAA!! ÄLÄ SANO SITÄ!!)
- Joo kukaanhan ei ole täydellinen
- Etsin kunnes löydän sut (ym laulunsanat profiilissa)
- Ulkonäkö ei ole tärkeä, mutta kuvasi voit lähettää sähköpostiini
- Tyhmästä päästäni saattaa kärsiä koko ruumis
- Mikä ei tapa se vahvistaa
Lisää turn offeja:
- erityisen älykkään kuvan antaa itsestään kun sanoo, että on kiinnostunut horoskoopeista ja ennustajien palveluista
- kirjoitus- tai yhdyssanavirheet profiilissa
- koko teksti on kirjoitettu isoilla kirjaimilla
- hymiöt :) joka :) sanan :) ja :) :) rivin :P perässä ;)
Tässä profiilien top ten helmet
6
1438
Vastaukset
- itsepalvelukioski
Todellinen helmi: "Hei, kirjoitan tämän myöhemmin". Perustiedotkin puuttelliset, ikä väärä. --> Salailee jotain joltakulta.
- krappe diem vaan
Et pety! Ja nämä ovat olleet tavattaessä ihan hirveimmästä päästä!!
Ja toi Carpe Diem----ei jeesus. Ruksit heti päälle, jotka laittaa ton profiiliinsa.
Kielitaito: Hmmm...löytyy :P (hirttäkää itsenne) - kieliposliini
krappe diem vaan kirjoitti:
Et pety! Ja nämä ovat olleet tavattaessä ihan hirveimmästä päästä!!
Ja toi Carpe Diem----ei jeesus. Ruksit heti päälle, jotka laittaa ton profiiliinsa.
Kielitaito: Hmmm...löytyy :P (hirttäkää itsenne)Joo, kielitaitokohta näyttää olevan monelle kompastuskivi. Monella miehellä siinä lukee esim. hyvä, on kehuttu... ihan puistattaa. Kiinnostus lopahtaa välittömästi. Pitäisi kai pyytää suomi24-ylläpitäjää lisäämään kohdan seksitaidot, jotta halukkaat voisivat mainostaa kieli-, sormi- ym. taitoja.
- näitä on paljon
Tässä lisää naisten profiileista:
Hei, täällä kirjoittelee, ?-vuotias nainen. Olen katseenkestävä, korkeastikoulutettu ura-nainen.
Harrastuksiini kuuluu kuntosali, purjehtiminen, lenkkeily, matkustelu. Lisäksi tykkään käydä ystävien kanssa syömässä ja joskus baarissakin. Omistan kaksi kissaa ja hevosen! Vain sinä puutut elämästäni..:) :):)
SIIS, MIHIN VÄLIIN MÄ MUKA MAHTUISIN?? KUN PROFIILISSASI LISÄKSI LUKEE ETTÄ EI SATUNNAIS-SEKSI SEURAA!!
ULTIMATE TURN-OFF!! - mies+-50
Riippuu tietenkin kuinka suuren kateederin takaa näitä tarkastelee. Pahimmilleen pienen takaa näkyy vain virheitä ja tyhjänpäiväisyyksiä, laajemmasta näkökulmasta tarkasteltuna profiilit kertovat monin kansan elämästä ja kielen rikkaudesta.
- kerpele
Et ainakaan osaa laskea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229